فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

بیانیه حامیان جبهه پایداری

    بسمه تعالی
    شاهد حوادثی دردناک در شهر آمل آنهم در دهه اول محرم! میباشیم.
    حوادثی که در تهران و سائر شهرهای کشور و حتی کشورهای غربی و اروپایی در حال به وقوع پیوستن نیست. حادثه ای که در دهه اول محرم توسط دختران و پسران مانکنی و بدحجاب در هنگام عزای سیدالشهدا در حال به وقوع پیوستن است و بر خلاف سائر شهرها و دیارها که با همه مفاسدی که در آنجا حاکم است، ولی حرمت عزای سیدالشهدا حفظ میشود. اما در این شهر آنچه را در سطح شهر شاهد آن هستیم بزم و شادی و آرایش جوانهای ما در این شهر است.

    در این ماجرای دردناک سکوت برخی از خواص قابل توجه است. که البته باید گفت از نظر برخی آقایان فساد برپایی عزا در هیئتها و محافلی است که مکان خانم ها و آقایان از هم جداست و به عزادارای خود مشغول بوده و دفاع از رهبری را بر خود لازم دانسته اند و مشغول بزم و شادی نیستند!!! و از منظر برخی ها مشکل اصلی شهر برپایی خیمه هیئتی است که از دادن حسینیه ای که چند سال برپاکننده مجلس آن بوده و در عین تعجب محروم شده، میباشد!!!!!

    حال سوال ما بر این است که تا چه زمانی باید شاهد اینگونه حوادث درداور در ماه خون و ماتم در شهر باشیم؟ آیا نمیخواهند از این قضیه اسف بار که در برخی از تکایا که همان قرار داشتن دختر و پسر در یک جای مشترک است و تفکیک آن (همانند محافلی چون رهروان شهدا و محبین آل طاها) اقدامی نمایند؟ که البته باید گفت ریشه فساد در دهه اول محرم که اینگونه هتک حرمت به سیدالشهدا در ملائ عام میشود، همین بودن زن و مرد در مکان مشترک است !!!!! در حالیکه در شهرهایی مثل تهران و یا شهرهای همجوار مثل بابل و محمودآباد شاهد این جریان نیستیم، و لذا با آنهمه فسادی که در این شهرها وجود دارد، اما شاهدیم که در عزای سالار شهیدان حرمت عزا حفظ میشود. البته اگر آقایان بی تفاوت باوری ندارند میتوانند شبی را اختصاص به همین امر نموده و به شهرهای استان و یا سائر شهرها سری بزنند، تا اینکه از این وضعیت اسف بار در آمل به خود ایند!!!!!

    برای بار هزارم می گوییم به آقایان مدعی انقلابی گری! در شب های محرم در مسیر سبزه میدان و میدان هفده شهریور و خیابان ها و کوچه های اطراف وضعیتی هشداردهنده و دردناک وجود دارد. شما تا کی میخواهید به این سکوت و یا خدای ناکرده حمایت خود ادامه دهید؟!

    شب و روز عاشورا نزدیک است. اسارت اهل بیت نزدیک است. اما شهر ما هنوز در پی زینت و آرایش جوانان است! در پی بزم وشادی و خنده های عاشقانه و مستانه در سطح شهر است!

    بالاخره خواص بدانند که ما از برچیده شدن این فساد درد اور در سطح شهر بی تفاوت نخواهیم مان و خواستار اقدام فوری و بی چون و چرا در این جریان هستیم.
    باید گفت حرفها برای گفتن زیاد است ولی به همین مقدار بسنده مینماییم و منتظر بر چیده شدن ریشه این فساد، که از ان جمله اقدام عملی در تفکیک زن و مرد در تکایا است، میباشیم. والسلام

    حامیان جبهه پایداری آمل
» بازگشت | تاریخ : 17 اردیبهشت 1403 | توسط : admin2 | بازدیدها : 3 625 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA