فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

بیانیه حامیان جبهه پایداری آمل در محکومیت اهانت و تخریب حاج حسین جوادی / اجازه صدور بیانیه به هیئت را نداد

    بیانیه حامیان جبهه پایداری آمل در محکومیت اهانت و تخریب حاج حسین جوادی
    شخصیت و جایگاه حاج حسین جوادی برای مردم شهر امل شخصیتی شناخته شده است.شخصیتی که در دوران دفاع مقدس در جبهه نبرد حق علیه باطل حضوری مستمر و اثر گذار در بین رزمندگان داشته اند، که از ان جمله میتوان اموزش ایشان به رزمندگان در دفع حملات شیمیایی نام برد. از بعد زمان جنگ ایشان همواره سنگر مقدس نظام و انقلاب را ترک ننمودند و در راه دفاع از ارزش های انقلاب و حمایت بی دریغ از ولی فقیه زمان امام خامنه ای روحی و ارواحنا فداه پایداری و استقامت قابل توجه ای داشته اند. ایشان با توجه به مشغله کاری بسیار زیادی که در تهران داشتند ولی همواره دغدغه شان حفظ و پاسداری از ارزش های انقلاب در غالب انجام فعالیت های فرهنگی بوده است. فعالیت های چشم گیر ایشان در هیئت محبین آل طاها بر کسی پوشیده نیست. ایستادگی و مخالفت ایشان با جریان اصلاحات و طیف هاشمی از جمله اقدامات ایشان در این چند سال میتوان نام برد. تا اینکه در سال 84 در جریان حامیان احمدی نژاد قرار گرفته و حمایت خود را از این دولتی که مورد حمایت خاص مقام معظم رهبری بوده، ادامه داده اند، تا اینکه در قضیه جریان انحرافی به مخالفت علنی پرداخته و مواضع خود را علنا در این جریان به صورت شفاف بیان نمودند. در زمان فتنه 88 هم عمار گونه به میدان وارد شده و مواضع علنی و شفاف خود را در مقابل فتنه گران و مرزبندی خود را اعلام نمودند و بصیرت خود را در تشخیص جریان حق از باطل نشان داده اند. و حال هم حمایت ایشان از جریان جبهه پایداری و علامه مصباح یزدی.
    اینها کلیات و گوشه هایی از فعالیت چندین ساله حاج حسین است.
    با این کارنامه درخشان چه در زمان گذشته و چه در زمان حال که از ایشان موجود است، اما متاسفانه چند وقتیست از برخی مدعیان انقلاب شاهدیم که حملات گسترده خود را بر علیه وی آغاز نمودند! به طوریکه برخی افراد سعی نمودند که فعالیت ایشان را در اداره ارشاد آمل ناکارامد نشان دهند! در حالیکه کسانیکه که حقیقتا از وضعیت ارشاد امل با خبر باشند بهتر میدانند که ایشان ادراه ارشاد را چگونه تحویل گرفته و چگونه تحویل داده اند، و همچنین تلاش های شبانه روزی ایشان در ادراه ارشاد که برای خیلی از افراد پوشیده! ماند. و این خارج از انصاف است که تمام تلاش های انقلابی این مرد در جهت خدمت به انقلاب را نادیده بگیریم. برخی هم که شاید چیزی به نام انتقاد را درک نکرده باشند، در این جریان های اخیر، صحبتهای ایشان را احتمالا جزئ مشکل اصلی شهر قلمداد نموده و به جای پرداختن به مبارزه با فساد و بی بند و باری، مبارزه با صحبتهای را در دستور کار خود قرار داند. (که با این وجود مگر وقتی هم برای مبارزه با بدحجابی و فساد هم باقی میماند)

    نکته قابل توجه ای که در جریانات دیده میشود همراهی برخی از نیروهای مذهبی و هیئتی شهر با این قضایاست. که ما از این برادران تقاضا داریم، از انجاییکه خودتان شاهد بزرگواری و خدمت های ایشان بوده ایید، مراقب باشیم که هدف تیر خود را اشتباها به نیروهای خودی قرار ندهیم.

    در خاتمه عرض ما بر این است که ما از تخریب و حمله های (احیانا ناجوانمردانه) که بر علیه ایشان صورت میگیرد را محکوم نموده و خواستار در نظر گرفتن انصاف همه جوانب از نیروهای خدوم شهر میباشیم.

    حامیان جبهه پایداری انقلاب اسلامی آمل

    منبع :http://paydariamol.mihanblog.com/post/26
» بازگشت | تاریخ : 6 اردیبهشت 1403 | توسط : admin2 | بازدیدها : 4 495 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA