فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

قدردانی انقلابيون بحرينی از سخنان رهبر معظم انقلاب

    ياران جنبش 14 فوريه بحرين با استقبال از سخنان حضرت امام خامنه‌ای در خطبه‌های روز عيد فطر اعلام كرد كه سخنان رهبر ايران مرهمی بر زخم‌های ملت مظلومی است كه هر روز در معرض سركوب‌های رژيم آل‌خليفه قرار می‌گيرد.
    به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، به نقل از پايگاه دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آيت‌الله العظمی خامنه‌ای، تشكر انقلابيون بحرينی از سخنان رهبر انقلاب اسلامی ايران در خطبه‌های نماز عيد فطر، اذعان صهيونيست‌ها به تغيير پارادايم منطقه و وعده‌ علی عبدلله صالح درباره‌ برگزاری انتخابات رياست جمهوری از جمله مهم‌ترين اخبار بيداری اسلامی هستند.

    روزنامه اينترنشنال هرالد تريبيون در مقاله‌ای به نقل از مسئولان رژيم صهيونيستی نوشت «ما با مجموعه‌ای از چالش‌های استراتژيك و ديپلماتيك دردناكی روبرو شده‌ايم كه حاصل قيام‌های مردمی در منطقه‌ی خاورميانه است.» هرالد تريبيون با اشاره به تظاهرات اخير مصری‌ها مقابل سفارت رژيم صهيونيستی در قاهره و شليك موشك به سرزمين‌های اشغالی، به نقل از يك مقام ناشناس اسرائيلی آورده است «ما شاهد تغيير پاراديم هستيم. مصر در منطقه برای ما ثبات بوجود می‌آورد، اما الان ديگر چنين امكانی وجود ندارد. ما نگران تركيه هم هستيم.»

    سقوط حسنی مبارك در مصر در پی بيداری اسلامی در اين كشور موجب شده تا محاسبات سال‌های گذشته جبهه‌ استكبار و رژيم صهيونيستی در قبال مصر تغيير كند. اين مقام رژيم صهيونيستی با اشاره به همين واقعيت گفت «مصر بزرگ‌ترين دغدغه ما است. ما شايد بتوانيم رابطه خوبی با ارتش مصر داشته باشيم اما چه كسی مصر را اداره می‌كند؟ ارتش يا مردم در ميدان تحرير؟» پيش از اين، نظرسنجی‌ها حاكی از جو غالب ضداسرائيلی در مصر پس از مبارك بودند و بسياری از ناظران، روابط مبارك با اسرائيل را يكی از دلايل نفرت مردمی از وی دانسته‌اند. اين مقام رژيم صهيونيستی اذعان كرد كه اكنون اين «مردم مصر هستند كه بر سياست‌های مصر اثر می‌گذراند.» هرالد تريبيون در پايان اين مقاله به نقل از يكی از مقامات رژيم صهيونيستی نوشت «ما در حال از دست دادن حمايت و مشروعيت هستيم.»

    تظاهرات گسترده بحرينی‌ها در تشييع جنازه‌ نوجوان ۱۴ ساله

    هزاران نفر از مردم بحرين در نزديكی پايتخت اين كشور در تشييع جنازه نوجوانی ۱۴ ساله كه در تظاهرات پس از نماز عيد فطر بوسيله‌ی نيروهای امنيتی كشته شد، دست به اعتراض عليه دولت بحرين زدند. پرچم بحرين و تصاوير خندان اين نوجوان در كنار تصوير صورت پرخون وی در دستان معترضانی بود كه خشم خود را از مرگ علی جواد احمد ابراز می‌داشتند. آن‌ها شعارهايی عليه خليفه‌ بحرين سردادند.

    از فرار خانواده‌ی قذافی تا پيام قذافی برای رد ضرب‌الأجل

    روز دوشنبه دولت الجزاير اعلام كرد كه اجازه ورود دو خودرو حامل همسر دوم سرهنگ قذافی و سه فرزند وی به خاك الجزاير را داده است. فرار فرزندان و همسر قذافی از ليبی نشان از تسليم شدن طايفه قذافی و شكست وی دارد. صفيه، همسر قذافی، عايشه، دختر وی و محمد و هانيبال، دو فرزند پسر سرهنگ قذافی اكنون در الجزاير به سر می‌برند.

    همزمان با اين تحولات، رهبران انتقالی ليبی به حاميان قذافی تا روز شنبه مهلت داده‌اند تا تسليم شوند و يا با عواقب نظامی عدم تسليم شدن روبرو شوند. مصطفی عبدالجليل در بيانيه‌ای خطاب به حاميان سرهنگ قذافی كه عمدتاً در شهر سرت، زادگاه قذافی و مناطق بنی‌والد و صبحا حاضر هستند خواست تا اسلحه‌های خود را زمين گذاشته و تسليم شوند. انقلابيون گمان می‌برند قذافی در شهر سرت مخفی شده است و از اين رو به اين شهر حمله كردند اما با مقاومت شديد طايفه‌ی قذافی روبرو شدند.

    سخنگوی ديكتاتور ليبی اين ضرب‌العجل را رد كرده است. قذافی در پيامی در روز پنج‌شنبه گفت، جنگ ادامه خواهد داشت و از حاميان خود خواست «حتی اگر پيامی از وی هم نشنيدند به مبارزه ادامه دهند.» وی اعلام كرد شهر سرت «پايتخت جديد ليبی است.»

    انقلابيون ليبی در واكنش به اقدام دولت الجزاير اعلام كرده‌اند اين اقدام تجاوز به خواسته‌های مردم ليبی و انقلاب اين كشور است. سخنگوی انقلابيون از دولت الجزاير خواست تا خانواده‌ی قذافی را به مردم و دولت جديد ليبی تحويل دهد. دولت الجزاير اعلام آمادگی كرده است تا خانواده‌ی قذافی را در صورت موافقت آن‌ها به كشور ثالثی منتقل نمايد.

    با خروج خانواده قذافی از ليبی و نيز انقلاب در اين كشور نكات تازه‌ای از نحوه‌ی زندگی قذافی و خانواده‌ وی افشا شده است. در آخرين مورد، شكنجه‌ مستخدم هانيبال افشا شده است كه وی به مراقبت از نوه قذافی مشغول بوده است اما هانيبال و همسرش وی را با ريختن آب جوش بر روی سر اين مستخدم شكنجه می‌كردند.

    تصرف پايتخت ليبی بوسيله انقلابيون و سقوط قذافی، تنها به افشای زوايای پنهان زندگی قبيله‌ی قذافی منجر نشد. پيروزی انقلابيون با ورود آن‌ها به زندان‌ها و پادگان‌ها و حتی كشف گوری دسته‌جمعی همراه شده است كه عملكرد نظام ساقط‌‌شده‌ ليبی را نشان می‌دهد.

    انقلابيون بحرينی: سخنان ولی امر مسلمين مرهمی بر زخم‌های ما بود

    ياران جنبش 14 فوريه بحرين با استقبال از سخنان حضرت امام خامنه‌ای در خطبه‌های روز عيد فطر اعلام كرد كه سخنان رهبر ايران مرهمی بر زخم‌های ملت مظلومی است كه هر روز در معرض سركوب‌های رژيم آل‌خليفه قرار می‌گيرد.

    در اين بيانيه آمده: «ياران انقلاب 14 فوريه بحرين بار ديگر از مواضع رهبر انقلاب اسلامی ايران و ولی امر مسلمين به دليل مواضع تاريخی خود در قبال مظلوميت ملت بحرين و دفاع ايشان از حقوق ملت بحرين و خواسته‌های عادلانه و بر حقش تشكر و قدردانی می‌كند. بدرستی كه مواضع رهبر انقلاب اسلامی ايران نشانگر احساسات پاك و ديدگاه‌های بنيادی ايشان در قبال مظلوميت مردمی است كه از ساده‌ترين حقوق سياسی و اجتماعی خود محروم هستند.»

    مقام معظم رهبری در خطبه‌های نماز روز عيد فطر فرمودند: «ما از وضع بحرين بسيار نگرانيم. به مردم بحرين جفا می‌شود، ظلم می‌شود؛ وعده‌هائى داده می‌شود، اما به آن وعده‌ها عمل نمی‌شود. ملت بحرين، ملت مظلومى است. البته هر حركتى، هر اقدامى وقتى براى خداست، وقتى عزم و اراده پشت آن هست، اين حركت به طور قطع به پيروزى خواهد رسيد؛ اين در همه جا صادق است، در آنجا هم صادق است.»
» بازگشت | تاریخ : 13 اردیبهشت 1403 | توسط : admin | بازدیدها : 3 044 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA