فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

" وابسته به هیچ جناحی نیستم " / " هتل ورزشی می زنم " / " آمدم تا بمانم و پیروز شوم "

    " وابسته به هیچ جناحی نیستم " / " هتل ورزشی می زنم " / " آمدم تا بمانم و پیروز شوم "


    رضوی در حسینیه آل طاها آمل :
    " من یکی از تأثیر گذارترین اشخاص در ورزش هستم "/" وابسته به هیچ جناحی نیستم " / " هتل ورزشی می زنم " / " آمدم تا بمانم و پیروز شوم "
    نشست با نامزدهای انتخاب مجلس برای حوزه انتخابیه آمل این هفته با حضور دکتر محمد حسین رضوی در حسینیه آل طاها آمل با حاشیه هایی همراه بود .
    در این نشست دکتر محمد حسین رضوی که در ابتدای صحبت کمی جسته و گریخته صحبت می کرد مواردی را از فعالیتها و عملکرد خودش که عموما در حوزه ورزشی خلاصه می شد بیان کرد .
    " من یکی از تأثیر گذارترین اشخاص در ورزش هستم "
    من یکی از تأثیر گذارترین اشخاص در صنعت ورزش در بخش نیروی انسانی و ورزش قهرمانی ام و در سطح کلان توانسته ام در بخش ورزش تاثیر گذار باشم .
    " وابسته به هیچ جناحی نیستم " / " هتل ورزشی می زنم " / " آمدم تا بمانم و پیروز شوم "

    " علی رغم سخت بودن این عرصه اراده کردم وارد این عرصه شوم "
    وی با بیان این مطلب که : از اینکه خدمت شما نیروهای ارزشی شهرم رسیدم خلی توفیق برای من است گفت : هدفم این است که به شهرم به مملکتم به دینم به آیینم به جوانان این کشور خدمت کنم. علی رغم سخت بودن این عرصه و حوزه اراده کردم وارد این عرصه شوم.
    " باید ببینیم در قیاس با دیگران در چه جایگاهی هستیم "
    محورایی که می توان یک شهرستان را در بخش کشاورزی ، صنعت ، محیط زیست و همه محورهای توسعه توصیف کند و برای یک شهر ترسیم کرد باید رصد بشود آنگاه باید ببینیم در این مسیر در کجای کار هستیم. باید ببینیم در قیاس با دیگران در چه جایگاهی هستیم و چقدر از دیگران عقبیم .الان هشتاد و پنج درصد دانشگاه های ما از هزینه مردمی دارند اداره می شوند.پدران و مادرانشان پول دادند هزینه کردند اما الان از آن سرمایه گذاری بهره نمی برند با هزینه خودشان مراحل تحصیلی را برای فرزندانشان فراهم کردند اما بازهم از این همه سرمایه گذاری بی بهره اند .
    " وابسته به هیچ جناحی نیستم " / " هتل ورزشی می زنم " / " آمدم تا بمانم و پیروز شوم "

    " آمل دارای مناطق گردشگری بسیار زیادی هست "
    می شود بسیاری از مناطق گردشگری را تبدیل وضعیت کرد و از آن می شود به عنوان پایگاه های گردشگری گسترده استفاده کرد آمل دارای مناطق گردشگری بسیار زیادی هست . از فرصت گردشگری در این شهرستان بهره برده نشده است .
    " من آمدم پیروز شوم به نفع هیچکس من کنار نمی روم "
    من آمدم پیروز شوم نیامدم که شکست بخورم اما اگر به هر دلیلی پیروز نشدم به فرد پیروز کمک خواهم کرد من تا آخر هستم و به نفع هیچکس من کنار نمی روم حالا بحث دستگاههای نظارتی فرق دارد من مطیع قانونم .
    " سعی می کنم در کمیسیون ورزش حضور یابم "
    تخصص من در امر ورزش است سعی می کنم در کمیسیون ورزش حضور یابم. در همین دانشگاه شمال، اشتغال زایی خوبی کردیم و همچنینی مجتمع های ورزشی پیرامونی آن ایجاد اشتغال کرده است. آهنگ ایجاد مراکز رشد در دانشگاه شمال را نواخته ایم و در عرصه کارآفرینی افرادی که می توانند کاری ایجاد کنند.
    " وابسته به هیچ جناحی نیستم " / " هتل ورزشی می زنم " / " آمدم تا بمانم و پیروز شوم "

    " در زمان خفقان شاهنشاهی کتاب ولایت فقیه را توزیع می کردم "
    من در زمان خفقان شاهنشاهی کتاب ولایت فقیه را توزیع می کردم. جدای از اینکه در قانون، ولایت فقیه باید به آن التزام داشت بنده خودم به ولایت فقیه اعتقاد راسخ دارم. به فصل الخطاب بودن حرف مقام معظم رهبری اعتقاد دارم و به آن تمکین دارد. نظام هر تصمیمی بگیرد بنده مطیع هستم همه چیز باید در حد اعتدال باشد نه افراط و نه تفریط .
    " وابسته به هیچ تشکلی نیستم "
    من وابسته به هیچ تشکلی نیستم، اگر اصلاح طلبان بخواهند از بنده حمایت کنند من در درخمت آنان هستم امام اگر هر طیفی بخواهد از من حمایت کند خب من استقبال می کنم.
    من نماینده مردم آمل باشم از حق مردم آمل تماما دفاع می کنم. این حوزه استحفاظی آمل باید حفظ شود و بنده این کار را خواهم کرد من معاون هواپیمایی کشور بودم و اطلاعات بسیار کافی است. کل هواپیما و فضای فرودگاهی کشوری مال 3 درصد جمعیت کشور است. فقط 3 درصد از امکانات هوایی دارند استفاده می کنند در نظام اولویت بخش کشور و منطقه ، آیا این منطقی است که زمینهایی که دارد در آن کشاورزی می شود بیائیم فرودگاه بزنیم ؟
    " جاده هراز را بسازید مترو پیشکش "
    جاده هراز را شما ببینید!!! چندین سال است که آن را دارند تعریض می کنند؟! جاده این وضعیت را دارد محال است که بشود مترو زد مترویی که حدود پنجاه کیلومتر تونل می خواهد !! با کدام پول با کدام هزینه. اینها بیشتر شبیه یک رویا است.
    " اصلا اهل دروغ نیستم "
    پاسخ من همراه با صداقت است من اصلا دروغ را باور ندارم بنای من بر دروغ نیست که از مردم بخواهم بر اساس دروغ رای بگیرم.من معلم دانشگاه هستم با دانشجویانی سروکار دارم که می فهمن و نمی توان با دروغ آنها را همراه کرد .
    " وابسته به هیچ جناحی نیستم " / " هتل ورزشی می زنم " / " آمدم تا بمانم و پیروز شوم "

    " از هیچ نهاد قانونی در این مورد بنده تذکر داده نشد "
    وی در پاسخ به این سوال که در دانشگاه شمال همایشی برگزار شد که سراسر تبلیغات برای شما بود چرا فضای دانشگاه را انتخاباتی کردید. ؟ بدون اشاره به برنامه شب یلدا که اخیرا برگزار شده بود ، گفت : یک همایشی در ماه رمضان به عنوان ضیافت افطار برگزار شد و در آنجا من و خانواده دعوت بودیم . موضوع خاصی نبود ضمن اینکه هیچیک از نهادهای قانونی در این مورد بنده تذکر داده ندادند که شما خلاف مقررات عمل کردید.
    " هتل ورزشی می زنم "
    من مسئوولیتی در آمل نداشتم تا نسبت به رفع مشکلات ورزشی شهر اقدام کنم. در این شهر توانستم 25000 متر مکان ورزشی بسازم که نه تنها همشهریانم بلکه سایر شهرها دارند از آن استفاده می کنند. هتل ورزشی دارم می زنم که نظیر آن در منطقه وجود ندارد. دو عدد تشک ورزشی استاندارد را به هیئت کشتی آمل اهدا کردم.
    " وابسته به هیچ جناحی نیستم " / " هتل ورزشی می زنم " / " آمدم تا بمانم و پیروز شوم "

    " مقام معظم رهبری واقعه 88 را مدیریت کردند "
    رضوی در پاسخ به این سوال که نقش شما در جریان فتنه 88 چه بود و نظرتان در مورد فتنه 88 چیست بصورت کلی پاسخ داد : واقعه 88 یک اتفاقی بوده در تاریخ افتاده است خوشبختانه مقام معظم رهبری آن را مدیریت کردند و نگذاشتند یک تهدید جدی متوجه مردم بشود. درایت مقام معظم رهبری مانع خسارت به نظام و مردم شد .
    در پایان این نشست تعدادی از حاضرین به حالت اعتراض به صحبتهای دکتر رضوی پاسخ های وی را قانع کننده ندانستند و از وی خواستند تا شفاف تر در مورد جریان فتنه و دخالت وی در آن و همچنین بهره برداری از دانشگاه به نفع خودش توضیح دهد اما در مقابل دکتر رضوی ترجیح داد سکوت کند و با افراد سوال کننده دست داد و حسینیه آل طاها را ترک کرد .
» بازگشت | تاریخ : 10 اردیبهشت 1403 | توسط : admin2 | بازدیدها : 2 170 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA