فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

پنجمین نشست آینده معنوی با حضور آقای سید عباس فاطمی برگزار شد .

    پنجمین نشست آینده معنوی با حضور آقای سید عباس فاطمی برگزار شد .

    پنجمین نشست آینده معنوی با حضور آقای عباس فاطمی در حسینیه آل طاها برگزار شد
    سخنان عجیب دکتر فاطمی در مورد حادثه منا
    آقای فاطمی در ابتدای جلسه خود را اینگونه معرفی کرد : من سید عباس فاطمی هستم اهل آمل در دبستان فرسیو ابتدایی بودم و در دبیرستان امام جعفر صادق (ع) و در دانشگاه پزشکی بابل درس خواندم در سال 78 تخصص مغز و اعصاب پذیرفته شدم
    وی در باره هدفش از ورود به عرصه رقابت برای ورود به مجلس دهم گفت : من واقعا برای خدمت به مردم وارد عرصه رقابت شدم . فقط خدمت احساس می کنم جهت نمایندگان دارد عوض می شود و آنطور که رسالت نمایندگی است انجام نمی شود مثل زمان جنگ که پزشکی در کنار رزم دنبال می شد می خواهم مطب و پزشکی را در کنار این عرصه قرار بدهم تا بتوانم مثمر ثمر بشوم .
    وی سپس از برنامه هایش گفت و اشاره کرد : مقوله های متعددی را برای پیشرفت در نظر گرفتم شما می دانید نمایندگان فقط صاحب نظر در مورد شهر نیستند در مورد کشور و حتی فرا ملی می توانند اظهار نظر کنند. یک جا دیدگاه و نگاه باید شهری اتخاذ شود و یک جا نگاه باید سراسری باشد . بهبود اوضاع شهرستانمان داریم و جای کار در این شهرستان زیاد است احساس می کنم یک فردی جوان که خودش روی پای خودش ایستاد و بزرگ شد میتواند به این شهر کمک کند .
    وی ادامه داد : من یک اتاق فکر دارم که در آن اینطور عمل می کنم که هرکسی که هر طرز تفکری دارد باید حرف بزند و مطرح کند .
    من یک کاندیدای مستقل در انتخابات شرکت کردم به طور کلی ما در واقع حزب نداریم اینها گرایش های سیاسی هست

    فاطمی تاکید کرد : خدا می داند نه منفعت مادی آن را می خواهم و نه اسم و رسمش را . می خواهم پایه هایی را بگذارم که که کارها اساسی جلو برود . شالوده و بنیان باید خوب باشد تا کارها خوب پیش برود .
    سید عباس فاطمی با اشاره به این که ولی فقیه محور مملکت ماست گفت : داستان ولایت فقیه در کشور ما از همگان جداست و ولایت فقیه محور تمام امور است . تمام مشکلاتی که در دور و بر مملکت ما بوجود آمده اگر ولی فقیه نبود ممکن بود برای ما بوجود می آمد
    فاطمی در مورد وجود جریانات سیاسی در کشور عنوان کرد : به جریانات سیاسی اعتقاد دارم انتقاد بسیار خوب است تا وقتی که بر وضع موجود انتقاد نباشد پیشرفتی حاصل نمی شود احزاب باید این کار را بکنند ایده های جدید و افکار نو را به جامعه تزریق کنند.
    وی نقش نهادهای مردمی در اداره امور شهری را مناسب دانست و تاکید کرد : این ها میتوانند بار مشکلات زیادی را از دوش دولت بردارند .
    نامزد نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گریزی به جریان خمینی شهر اصفهان زد و گفت : دو تا بخیه را گفتند از صورت بچه ای کشیدند که واقعا اینطور نبوده و بخیه ها کشیده نشد سوار بر موج شدن در کشور ما اصل شده است این موضوع را طوری دیگر بررسی کنیم چرا یک نفر نیامد از وزیر بپرسد که چرا چند تا بخیه صد و پنجاه تومان ؟؟؟
    فاطمی گفت : چرا من پزشک باید با پول با مردم سر وکار داشته باشم چرا نباید پزشک به عنوان کارمند کارش را بکند و حقوقش را بگیرد مردگی اخلاقیات نیز در اوج است . مردم هنوز بررسی نکرده همه اظهار نظر کردند که پزشک چه کرده همه تهمت می زنند قانونی که در اورژانس مجبور می کند از مریض پول گرفته شود را همان وزیری که روی موج سوار شد گذاشت . پزشک هم همان قانون را انجام می دهد . آمدند از این قضیه یک موج درست کردندو روی موج سوار شدند در قضیه فتیله نیز با احساسات مردم بازی کردند و مردم را به شورش وا داشتند .
    وی در ادامه با طرح یک مسئله به نقد مدیریت کلان شهری و نقش نماینده پرداخت و گفت : یک بیمارستان امام رضا (ع) داریم که قبل از انقلاب ساخته شده خدا پدرشونو بیامرزه که ساختنش هنوز بار بسیاری از معضلات را به دوش می کشد مریض دارد میمیرد و بعضا در این شهر محتاج چند تخت آی سی یو هستیم . باورکنید ما فرودگاه نمی خواهیم ما تخت آی سیو می خواهیم من الان گرسنه ام تو داری به من هندوانه تعارف می کنی من نان می خواهم ما خیلی نیازهای دیگر داریم ما بیمارستان احداث شده داریم چرا افتتاح نمی شود ؟؟؟ البته فکر کنم قبل از انتخابات آن را افتتاح کنند !! این درست نیست اخلاقی نیست . چند تا آی سیو می خواهیم و چون نداشتیم و نداریم چندین انسان مردند . چه کسی باید جوابگو باشد تقابل بین مریض و پزشک درست نیست . اصل کاری این است که باید ساپورت کند نماینده شهرمان باید پیگیر باشد .
    وی افزود : ما مشکل فرهنگی داریم ما بی اخلاقی شدیم . ما همه چیز رو می خواهیم بدون تلاش 27 میلیون نفر رفتند کربلا آنطرف مرز غذا رایگان ، جا رایگان اما اینطرف ، آب معدنی سه هزار تومان ، بلیط مهران به تهران صد هزار تومان !!!! این در کشور ما رخ داد ما گذشت را فراموش کردیم مهربانی را داریم فراموش می کنیم .
    در این قسمت از برنامه از سوی دکتر فاطمی مسائلی در مورد منا مطرح شد که خوشایند حاضرین نبود و عکس العمل هایی را دنبال داشت وی در این مورد گفت : به نظر من عربستان در قضیه منا مدیریت کرد ، به نظر من کار درستی کرد تنش نباید درست کرد . ما را احساساتی می کنند توقع بیجایی داریم هی ما را دارند احساساتی می کنند بی کفایتی در شروع حادثه را قبول دارم اما بعد از آن مدیریت شد !!! و کاری نمی شد کرد ما نباید بیایم مته به خشخاش بگذاریم همه ما متخصص در ایراد گرفتن داریم بگذاریم کسی که بلد کار است حرف بزند
    این سخنان دکتر فاطمی نارضایتی زیادی را دربین حاضران در جلسه به وجود آورد .












» بازگشت | تاریخ : 9 اردیبهشت 1403 | توسط : admin2 | بازدیدها : 2 986 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA