فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

چهارمین جلسه نشست آینده معنوی با حضور آقای حمید توکلایی در حسینیه آل طاها برگزار شد

    چهارمین جلسه نشست آینده معنوی با حضور آقای حمید توکلایی در حسینیه آل طاها برگزار شد


    چهارمین نشست آینده معنوی با حضور آقای حمید توکلایی در حسینیه آل طاها برگزار شد .
    آقای توکلایی : من دارای لیسانس مهندسی سخت افزار دارم فوق لیسانس معماری کامپیوتری و دارای دکترای مهندسی برق می باشم عضو هیئت علمی هستم . ده سال مدیریت دانشکده سما بودم و دو سال هم معاون دانشگاه آزاد اسلامی آمل بودم. دو بار به عنوان رییس برتر دانشکده های کشور انتخاب شدم .
    توکلایی در مورد هدف از ورود به عرصه رقابت انتخاباتی اظهار داشت : به فرمایش مقام معظم رهبری یک فرد متدین و انقلابی باید احساس مسئولیت کند یک فرد مومن در مقابل تمام جامعه و حتی در مقابل اطرافیان خود مسئول است و در قبال این مسئولیت باید پاسخگو باشد . منطق دوم بصیرت هست بصیرت حکم می کند که میدان را نباید خالی کرد . آقا فرمایش کردند نیروهای متعهد باید در همه عرصه ها حضوری موثر داشته باشند ومن هم احساس کردم واقعا میتوانم برای شهر خودم ، استانم و کشورم موثر باشم .
    وی افزود : نه پولهای میلیاردی پشتوانه من است و نه قدرتهایی پشت من ، پشت من همان خدای یوزارسیف است بهترین کار خدمت به مردم است و با نیت خدمت به مردم آمدم حالا هرچه خدا خواست . چند روز قبل مشهد بودم رفتم خدمت امام رضا و از ایشان استمدادخواستم .
    تو کلایی اضافه کرد : به نظر بنده یک نماینده نباید خودش تصمیم بگیرد . یک نماینده باد در تمام تخصصها کارگروه داشته باشد . دین ما دین مشورت است . باید کارگروه های تخصصی باید تشکیل شود . درد هر گروه را همان گروه بهتر تشخیص می دهد . هر کسی بگوید من اشتباه است من نمی گویم به توکلایی رای بدهید من می گویم به تفکر توکلایی رای بدهید .
    وی در ادامه با بیان نقاط ضعف مدیریت شهری گفت : شما در روستاها بررسی کنید در سالهای گذشته در روستاها نود درصد مردنم دامدار بودند الان دو درصد هم دامدار نیستند این مسائل را باید تحصیلکرده های همان امر حل کنند در ورزش هم همینطور. یک نماینده باید برای بررسی طرح و یا لوایح در مجلس از تمام نظرات تخصصی استفاده کند باید آنها را بررسی کند ببیند به درد کشور می خورد یا نه .
    این کاندید دهمین دوره مجلس گفت : من برای پیشرفت در کارها همیشه مجموعه تحت اشراف خودم را با بالاترین سطوح مقایسه می کردم من در دانشکده سما که بودم سمای آمل را با اصفهان و شیراز و مشهد مقایسه می کردم و برای همین دوسال موفق شدم دانشکده سما را دانشکده برتر کنم . ما باید از تجربه شهرهایی که موفق بودند استفاده کنیم .
    توکلایی در جواب این سوال که جزء کدام جریان سیاسی هستید ؟ گفت :من طرفدار تیم ملی هستم من فقط فرمایش مقام معظم رهبری برای من ملاک است . اما این که مجلس دست جریان اصلاح طلب باشد و یا اصولگرا را مردم تشخیص می دهند .
    توکلایی ادامه داد : حقوق نماینده مگر چقدر است ؟ اگر ماهی ده میلیون هم باشد در 4 سال می شود چهارصد و چهل میلیون شاید یک کسی بگوید من چهار میلیارد میخواهم هزینه کنم خب برای چی از کجا می خواهد بیاورد ؟ هدفش آیا خدمت است یا خیانت ؟ این را مردم باید تشخیص بدهند . به کسی رای بدهید به درد شما بخورد .
    وی در پایان تاکید کرد : من تا آخر در رقابت خواهم ماند بچه های ارزشی یا علی گفتند تا آخرش هستند




» بازگشت | تاریخ : 9 اردیبهشت 1403 | توسط : admin2 | بازدیدها : 2 658 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA