فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

در مراسم هیئت مطرح شد :هیئت های ولایی نظر مقام معظم رهبری را عینا اجرا کنند

    در مراسم هیئت مطرح شد :هیئت های ولایی نظر مقام معظم رهبری را عینا اجرا کنند

    هیئت های ولایی حرف مقام معظم رهبری را لازم الاجرا بدانند
    در پایان مراسم هیئت محبین آل طاها آمل از سوی یکی از خدمتگزاران آستان اباعبدالله (ع) مطالبی در مورد وضعیت شهری ، انتقاد از نگاه اداری به موضوع عزاداری و انتقال محبت امام حسین به قلبهای نیروهای هیئتی عنوان کرد .
    به گزارش طاها نیوز این خادم با تذکر به اینکه فقط در آمل ما مسائلی همچون چانه زدن با اداره ای برای بالا بردن پرچم عزا مواجه هستیم گفت : جریان عزاداری اباعبدالله ارث حضرت باقر (ع) و امام صادق (ع) است که برای ما مانده است و امام (ره ) و مقام معظم رهبری بارها و بارها برآن تاکید دارند من از مسئولین شهری که خود را مرید اهل بیت (ع) می دانند می خواهم در عزاداری ها و مناسبتها بگذارند خلاء کار فرهنگی مانده از کوتاهی های برخی مسئولین را توسط هیئات به خوبی و با شکوه انجام شود و من در این راستا از تمام نیروهای هیئتی خاضعانه تشکر می کنم .
    وی با ذکر این که امام حسین کانون محبت و رافت است نیروهای مذهبی را به الفت و انس بیشتر بایکدیگر دعوت کرد و افزود : من در میان این نیروهای مخلص هیئتی هستم و خالص تر از اینها را نمی توان گیر آورد برخی ها با کوچکترین اختلاف نظری نیروهای هیئتی را به ناسازگاری متهم می کنند که این ظلمی است خیلی بزرگ و آنها که این نقشه ها را می ریزند باید سخت جواب پس بدهند .
    این خادم الحسین (ع) در پایان صحبتها به اوامر مقام معظم رهبری و نحوه برخورد نیروهای هیئتی به آن اشاره کرد و گفت نمی شود که ما ازصحبتهای ولی امر ، آنچه را که خوشمان می آید بپذیریم و آنچه که پذیرشش برایمان سخت است را قبول نکنیم و انجام ندهیم !!! این نوعی نفاق رفتاری و اعتقادی است و ظلم است به دین و شریعت و خود ولایت .
    نیروهای ولایی با اطاعت محض از اوامر و عقاید مقام عظمای ولایت باید جلوی هرگونه انحراف فکری اجتماعی را بگیرند و اجازه ندهند حرف آقا روی زمین بماند آنهایی که داعیه ولایتی بودن دارند اگر ذره ای کوتاهی کنند از افراد دیگر تمرد سر می زند و این عواقبش برای جامعه اسلامی و دین و شریعت و این آیین است لذا از هیئاتی که تمامشان را عاشق ولایت میدانیم با خضوع خواهش می کنیم تحلیل شخصی و برداشتهای نادرست را در تفسیر اوامر و نظرات رهبری وارد نکنند و توجیه ها را کنار بگذارند .
» بازگشت | تاریخ : 14 اردیبهشت 1403 | توسط : admin2 | بازدیدها : 2 161 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA