فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

گلایه شدید از روند مواجهه با یک اتفاق بزرگ

    گلایه شدید از روند مواجهه با یک اتفاق بزرگ

    یک مسئولین هیئت محبین آل طاها در جلسه هفتگی این هیئت تاکید کرد : بسیار خوشحال می شویم که مسئولین شهری نسبت به تمام تخلفاتی که ما می دانیم و آنها هم می دانند جدی و قانونی برخورد کنند . هم هیئت و هم افرادی که در آن مسئولیتهای مختلف دارند به سیستم اداره شهری آگاهی دارند و روند اداری و ملاحظات آن را می دانند پس سیاسی کاری برخی ها برای ما رنگ ندارد اما اگر سکوت می کنیم چون به فضای آرام و بدور از تنش قائل هستیم.
    وی در مورد برخورد چندگانه و برداشتهای موردی و مقطعی از قانون و گسترش و محدود کردن آن بنا به تمایلات شخصی گفت : خنده دار است براساس برخی قوانین برای عده ای که قانونی زمین گرفته اند و علی رغم اینکه بسیاری از حسینیه ها و مساجد به هیچ وجه پروانه ساختمان و پایان کارنگرفته اند ، دارند برای حسینیه پروانه ساختمان می گیرند ، اشکال تراشی مفرط می شود اما برای عده ای دیگر هیچ منع قانونی بوجود نمی آید .
    وی به جلسه با فرماندار ویژه آمل و صحبت چند باره با شهردار آمل و اعضای شورای شهر اشاره کرد و گفت : با همه این عزیزان موضوع را مطرح کردیم و همه در جریان امر هستند و اگر امری از سوی هیئت بخواهد خلاف معمول جلو برود شخصا خودم این پروژه را متوقف خواهم کرد اما پس از آن کار را برای سایر پروژه هایی که با دور زدن قانون اجرا می شود ، سخت خواهیم کرد .
    این مسئول ادامه داد : هرکسی که تشویش اذهان عمومی کرد فردای قیامت باید پاسخگو باشدضمن اینکه حق شکایت از آنان محفوظ خواهد بود مسلما آن چند نفری که بدون آگاهی و از روی غفلت اعتراض داشتند مسلمان هستند و قطعا این روزها روزه دارند و مسلما اهل نماز هستند ای کاش این افراد که خود را در مقابل تعداد کثیری از مشتاقان هیئت بزرگ آل طاها قرار داده اند قبل از این اقدام نامناسب و نامه نگاری های خلاف شرع و عرف ، بامسئولین هیئت می نشستند و منطقی باهم صحبت می کردند و بعد اینگونه اذهان را مشوش و نشر اکاذیب می کردند گرچه هیئت با اعتقادی که به جریان ارزشمند امام خوبیها و حضرت ارباب بی کفن دارد مستحکمتر از گذشته کارش را ادامه داد و بعد از این نیز با قدرت و قوت ادامه می دهد .
    این مقام مسئول در هیئت گفت : آقایان به دروغ گفتند چاه فاضلاب کنار چاه آب است و برخی ها را به وحشت انداختند و یک موج منفی زشت به وجود آوردند در حالیکه چاه فاضلاب حسینیه بیش از 75 متر با چاه آب فاصله دارد و این در صورتی است که چاه فاضلاب خانه های سمت غربی خیابان شهید بهشتی نهایتا 25 متر با چاه آب فاصله دارد . و همه اینها در شرایطی است که این چاه 170 متر عمق دارد و دور آن به وسعت چندین متر مربع نیز بتون ریزی شده است و کوچکترین دغدغه ای نیز وجود ندارد .
    وی افزود : در این مدت عده ای از هر ابزار و تریبونی استفاده کردند تا جریان حمایت از مراکز حسینی و مجموعه هیئت آل طاها با چالش و موانع مرتفع شود که بحمدالله و با حمایت و عنایت حسینی این حرکت به مسیر خود ادامه داده و خواهد داد .
    این مسئول گفت : بعدا شهرستان آمل حتی استان به این مجموعه بزرگ حسینی افتخار خواهد کرد و بر خود خواهد بالید این موضوع شدیدا مورد حمایت آقای رسولی سرپرست محترم فرمانداری ویژه آمل است و ما به دلسوزان نظام و نیروهای متعهد این قول را خواهیم داد که با جدیت کار مجتمع را آغاز کنیم و آن را به مردم این شهر هدیه نماییم .
    وی در پایان از تمام مسئولین خواست با روحیه جهادی و مدیریت و عزم اعتقادی هیئت را در انجام این کار بزرگ یاری کنند .
    لازم به ذکر است علاوه براینکه آیت اله جوادی آملی در جریان حسینیه قرار گرفته اند ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی آقا تهرانی ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر جلالی ، حجت الاسلام والمسلمین سرلک ، حجت الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی جوادی ، دکتر محسن زاده مدیرکل حقوقی وزارت ارشاد ،و مدیر کل حوزه وزارتی دادگستری ، مدیر عامل سازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج ، معاون شهردار اندیشه ، چند تن از اعضای شورای شهر ، مسئولین چندین هیئت مذهبی آمل از محل احداث حسینیه آل طاها بازدید کردند .
» بازگشت | تاریخ : 24 اردیبهشت 1403 | توسط : admin2 | بازدیدها : 2 335 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA