فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

حاج عظیم ابراهیم پور : شهدا هرگز نگذاشتند امام این عمار بگوید اما جای شرمساری است ماها هستیم و آقا چندین بار میگوید این عمار

    حاج عظیم ابراهیم پور  : شهدا هرگز نگذاشتند امام این عمار بگوید  اما جای شرمساری است ماها هستیم و آقا چندین بار میگوید این عمار

    حاج عظیم ابراهیم پور در مراسم یادواره سرداران و 78شهید مرداد ماه آمل : شهدا هرگز نگذاشتند امام این عمار بگوید اما جای شرمساری است ماها هستیم و آقا چندین بار میگوید این عمار ماها چکار داریم می کنیم
    مراسم یادواره سرداران و 78شهید مرداد ماه آمل توسط هیئت محبین آل طاها آمل در مسچد چامع برگزار شد در این مراسم کربلایی جمیدرضا نژادی به مداحی پرداخت و حال و هوای جبهه و شهادت را به مجلس بخشید سپس حاج عظیم ابراهیم پور در خصوص تأثيرپذيري كشورهاي ديگر به ویژه كشورهاي اسلامي از انقلاب ایران گفت:پس از حمله آمريكا به عراق در سال ١٣٨١ ، اكثر كشورهاي جهان تظاهرات ضد آمريكايي برگزار كردند كه يك پنجم آنها اين شعار را مي دادند: شيطان بزرگ آمريكا! يعني ٢٤ سال بعد از امام (ره) مردم دنیا هم با اين شعار همنوا شدند، امروز ما از ١١٧ كشور جهان در قم طلبه داريم. طلبه هايي مثل سيد شاكر قرقيزستاني كه جواب دعوت رئيس جمهور كشورش را با اين جمله داد: اگر من به قرقيزستان برگردم بايد منتظر يك انقلاب اسلامي در آنجا باشيد. طلبه هايي مثل دكتر والدين اتريشي كه در كشورش مناظره هاي سنگين برگزار مي كند و چند استاد دانشگاه را هم توانسته شيعه بكند.
    حاج عظیم ابراهیم پور  : شهدا هرگز نگذاشتند امام این عمار بگوید  اما جای شرمساری است ماها هستیم و آقا چندین بار میگوید این عمار

    جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا(ص) افزود : شهدا اکثر ا اعتقاد داشتند و ایمان که هرگز نباید حرف ولایت روی زمین بماند امام هرگز این عمار نگفت چون باکری ها و همت ها و خرازی ها عالی به این اعتقاد عمل کردند اما جای شرمساری است ماها هستیم و آقا چندین بار میگوید این عمار ماها چکار داریم می کنیم بصیرت خیلی از خواص به نصف بینش شهدای ما نیست .
    ابراهیم پور در ادامه به خاطرات خود از سفر به مالزي و اندونزي اشاره کرد و گفت: جاكارتا، پايتخت اندونزي، حدود پانزده هزار شيعه دارد، هر سال در ماه محرم عزاداري هاي خيلي عظیمی در آنجا برگزار مي شود، ما خودمان را آنجا فقط به عنوان بسيجي هاي آقا (امام خامنه ای) معرفي مي كرديم، همين كافي بود تا استقبال بسيار پرشوري از ما بكنند، بسيار جالب است كه بدانيد آنها هم صلواتشان را با و ايّد امامنا الخامنه اي ختم مي كردند.
    وی با بیان نقش آمریکا در جامعه جهانی گفت:، پس از پايان جنگ جهاني دوم در سال ١٩٤٥ تقريباً همه كشورها به خاطر درگيري و منازعه، قدرت خود را از دست دادند و فقط دو قطب آمریکا و شوروی باقی ماند، آمريكا كه عمليات نظامي براي فروپاشي شوروي را بی نتيجه می دید، اقدام به برنامه ريزي مدوّني جهت فروپاشي تدريجي اين كشور نمود، طرحي كه امروز به جنگ نرم موسوم است، فروپاشي شوروي ٤٥ سال به طول انجامید و در سال ١٩٩٠ به نتيجه رسيد،طراحی آمریکا به نحوی بود که پس از فروپاشی شوروی، این کشور قدرت بلا منازع دنیا باشدو مثل مغزي كه به بدن فرمان مي دهد بر جهان حكومت كند، اما انقلابی که در سال ١٩٧٨ در ايران به وقوع پیوست، اين معادله را به هم زد، جمله کلیدی آن زمان این بود، آمريكا هيچ غلطي نمي تواند بكند.
    وی در ادامه به نقش انقلاب اسلامي ايران در به هم زدن معادلات جهاني اشاره كرد و گفت: آمريكا ٥ بن بست بزرگ در جهان دارد كه ريشه همه آنها ايران است،ايران همه افكار جهاني را هم دچار دگرگوني كرده است.
    وی در ادامه به بیان تحليلهاي ولی امر مسلمین حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) از شرايط جهان فعلي پرداخت و تصریح کرد:امروز دنيا در يك پيچ تاريخي قرار دارد كه هر چند صد سال اتفاق مي افتد. ما در اين پيچ نقش محوري داريم، امروز ما نياز داريم كه نرم افزار تمدن اسلامي را طراحي كنيم و آن همان سبك زندگي است، اگر لازم باشد براي مديريت بهتر جهان و بيداري اسلامي نظام خودمان را هم از نو طراحي كنيم بايد اين كار را انجام دهيم.
    جانشین قرارگاه خاتم الاوصیا(ص) در پایان گفت : بايد نگاهمان را جهاني كنيم و فكرمان را محدود به كوچه و محله و حتي شهر خود نكنيم،ما بايد مثل حاج احمد متوسليان باشيم كه وقتي از او مي پرسيدند چرا استراحت نميكني؟ جواب مي داد تا پرچم اسلام را در دورترين نقاط دنيا نبينم از پاي نمي نشينم، اگر اين تفكر در ما نهادينه شود ديگر احساس خستگي نمي كنیم و از كار و تلاش مداوم گله و شكايتي نداریم.
    لاز م به ذکر است متاسفانه مسئولین شهر هزار سنگر آمل که اکثرا دنبال دوربین و تفدیر و تشکر هستند بازهم در مراسم شهدا غایب بی عذر و بهانه بودند !!!
» بازگشت | تاریخ : 18 اردیبهشت 1403 | توسط : admin2 | بازدیدها : 8 632 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA