فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

لاريجاني : مردم در برابر تضعيف‌كنندگان جايگاه رهبري مي‌ايستند

    علي لاريجاني عصر امروز در مراسم سالگرد ارتحال آيت‌الله هادي روحاني نماينده فقيد ولي‌فقيه در مازندران در مدرسه خاتم‌الانبياء بابل اظهار داشت: ولايت فقيه ستون محكم انقلاب است.
    وي گفت: جايگاه ولايت فقيه به عنوان ستون محكم انقلاب استوار و سست‌ناشدني است.
    رئيس مجلس شوراي اسلامي با اعلام اينكه قيام 15 خرداد زمينه انقلاب مردمي به رهبري امام خميني (ره) سبب روشنگري جهان اسلام شد، تصريح كرد: بسياري از كشورهاي خاورميانه به تأسي از انقلاب اسلامي دستخوش تغيير شده و انقلاب مردمي در اين كشورها در حال شكل‌گيري است.
    لاريجاني با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي براي شكل‌گيري فراز و نشيب‌هاي زيادي را پشت سر گذاشته است و جريان‌هاي مختلف جلوي حركت امام ايستادند، افزود: بسياري از جريان‌ها درك عيني و درست از مهارت‌هاي انقلاب اسلامي نداشتند و با تحريك آمريكا و كشورهاي غربي شروع به ايجاد فتنه در داخل كشور كردند اما همه توطئه‌ها ناكام ماند.
    وي گفت: امروز نيز كشورهاي آمريكايي و غربي با رنگ‌هاي مختلف شروع به توطئه و ايجاد فتنه در داخل كشور كرده و حتي دور و بر افراد موجه را نيز گرفتند اما باز هم با تدابير رهبر انقلاب با شكست مواجه شدند.
    لاريجاني با اشاره به اينكه كشورهاي غربي از ارائه تاكتيك‌هاي مختلف در داخل كشور براي ايجاد تفرقه دريغ نكردند، خاطرنشان كرد: اين كشورها سعي كردند با ايجاد تفرقه به اهداف شوم خود در داخل كشور دست يابند اما جايگاه ولايت فقيه جايگاه محكم و استوار و سست‌ناشدني است.
    رئيس مجلس شوراي اسلامي با بيان اينكه در اوايل پيروزي انقلاب مردم بني‌صدر را به عنوان رئيس جمهور انتخاب كردند، خاطرنشان كرد: زماني كه وي در مقابل امام و روحانيت ايستاد در برابر وي ايستاده و بدون هيچ رودربايستي از مقامش عزلش كردند.
    وي ايران را نهاد مهم حكومت مردم‌سالاري ديني خواند و گفت: هيچ جريان سياسي قادر به ارائه رخنه در آن نيست و ملت ايران هوشمندانه قانون اساسي را انتخاب و يك نظام جديد مردم سالاري را در كشور شكل دادند قانوني كه متفاوت با قانون در ساير كشورها است.
    لاريجاني افزود: جايگاه ولايت فقيه به عنوان ساختار مهم كشور در شكل‌گيري امور بسيار تأثيرگذار است و مردم ايران نيز هوشيارانه در برابر جرياناتي كه بخواهند جايگاه رهبري را تضعيف كنند، مي‌ايستند.
» بازگشت | تاریخ : 4 اردیبهشت 1403 | توسط : admin | بازدیدها : 3 459 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA