فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

نباشد همی نیک و بد پایدار همان به که نیکی بود یادگار

    نباشد همی نیک و بد پایدار                             همان به که نیکی بود یادگار

    بسم الله الرحمن الرحیم
    وَ مَنْ یَتَوَکَّلْ عَلَی اللّهِ فَهُوَ حَسْبُهُ إِنَّ اللّهَ بالِغُ أَمْرِهِ قَدْ جَعَلَ اللّهُ لِکُلِّ شَیْ‏ءٍ قَدْرًا"
    انتخابات در هر برهه ای و برای هر موضوعی امری مهم و بسیار حیاتی است که سرنوشت شهرستان ، استان و کشور به آن بستگی دارد لیکن در این دوره و در این مقطع ، حساس تر و حیاتی تر است .
    در این زمان که بیشترین فشارها و مشکلات بر مردم بی نظیر و صبور ما تحمیل می شود و روز گار بسیاری از خلق الله تنگ شده است و متاسفانه تلاش و تدبیر لازم برای حل مشکلات مردم از سوی برخی متولیان امور دیده نمی شود ، مجلس شورای اسلامی ، به عنوان دستگاه حساس و مهم قانون گذاری و نظارتی ، قطعا می بایست با جانبداری بحق و شایسته از مردم ، دقت نظر و دغدغه های لازم و بایسته را داشته باشد و راهها و مسیرهای گشایش مشکلات عدیده را پیش روی ملت بگذارد .
    اگر نفع کس در نهاد تو نیست چنین گوهر و سنگ خارا یکی است
    غلط گفتم ای یار شایسته خوی که نفعست در آهن و سنگ و روی
    چنین آدمی مرده به ننگ را که بر وی فضیلت بود سنگ را
    حال که تقدیر و مشیت الهی برآن رقم خورد تا در عرصه انتخاباتی وارد شوم ذکر چند نکته را لازم و ضروری می دانم .
    1- تجمیع نظر و اتفاق رای نیروهای دلسوز و ارزیابی و ارزشیابی شایسته و مدبرانه از کاندیداهای همسو جهت انتخاب فرد اصلح و اقناع سایر افراد به تمکین و همراهی ، یک اصل مهم وغیر قابل انکار است و نتیجه این بررسی و تحقیق دقیق و عادلانه هر چه که باشد لازم الاطاعه است .
    2- در صورتی که شخصا نیز در طول مسیر باقیمانده تا حماسه مردمی 2 اسفند فردی را موثرتر ، کار آمدتر با مقبولیت لازم ، یافتم قطعا عرصه خدمتگزاری را برای پیشرفت امور مردم واگذار خواهم کرد .
    3- شکر لله ، بنده به هیچ جریان زر و زور و تزویر وصل نبوده و بهره نبرده ام نه زر دارم که چشمان طمع برخی ها را خیره کنم و نه دستی بر لابی زور و قدرت دارم شاید به جهت اینکه انسان معصوم نیست و از خطا مبرا نیست خطایی داشته باشم که همیشه از درگاه ذات ربوبی طلب عفو داشته و دارم اما هرگز اهل تزویر هم نبودم.
    4- بنده افتخارا با تمام نیروهای دلسوز نظام و خادمین الحسین (ع) در تمام هیئت ها رفاقت و صمیمیتی دیرینه دارم و بابت نوکری خالصانه و بدون چشم داشت و خالصانه آنان به محضر ارباب ، خاک پای آنها را توتیای چشمانم می کنم .
    5- اینجانب سالهاست با اهالی عزیز و ارزنده و صمیمی فرهنگ و هنر ، مجالست و معاشرت داشته و دارم خدا را شاهد می گیرم از قبل برنامه ای برای حضور در این عرصه نداشته و خودم هم تصور نمی کردم در این عرصه گام نهم و اگر نبود دستور عزیزان و سرورانم که نورچشمانم هستند این گریز پای به این راحتی تن به این اقدام نمی داد. عزیزان و بزرگواران و اساتید معظم و اعزاء دوست داشتنی رشته های مختلف فرهنگی و هنری چشم و چراغ این مرز و بوم هستند و من افتخار می کنم چند سالی در دستگاه فرهنگ ، قدمگاه این چهره های برجسته را جارو زدم و کلید دار خانه هنرمندان بودم و به این امر همیشه بالیدم .
    خدمت به این برجستگان را نه بخاطر موقعیتی که درآن قرار گرفته ام بل ، بخاطر دل واداده به هنر این قطعه بهشتی ، یعنی آمل عزیز ، همچون مدالی بر سینه دارم و امید دارم بتوانم روزی دستم برآید و آنچه در حق هنرمندان عزیز می بایست بشود و نشد را به انجام برسانم .
    هنرمندانی آملی که سرمایه های کم نظیر این شهرستان ، استان و مملکتند. اما دریغ از توجهی درخور !! یاد اساتید بزرگی همچون عباس امیری ، فرهنگ شریف ، محمدعلی غریقی، محمد ناییج ، پرویز خشنودی ، محمود ایاز ، سید حسن غفوری ، غلامحسین آبتین ، فرهاد باطبی و سرکار خانم فخاری و .. گرامی و روحشان شاد .
    6- این حقیر سالها در صحنه های ورزشی با ورزشکاران قدم زدم نفس زدم و در مسابقات مختلف شهری و استانی هم تیمی همشهریان خوبم بودم با روحیات این عزیزان خستگی ناپذیر آشنا هستم جایگاه شخصی هرکدام از چهره های بزرگ ورزشی را رفیع می دانم و شایسته درک می کنم اما دریغ که نگاه لازمه و توجه بایسته به این چهره های ممتاز جز در مواردی شاذ و نادر صورت نگرفته است .
    7- بارها گفته ام بنده هیچ تمایلی به این پست ها و مساند و عناوین نداشته و ندارم و اگر ضرورت حضور حس نمی شد هرگز به این امر اقدام نمی کردم حال که به عرصه ورود پیدا کردم به حول و قوه الهی و با توسل به اهل بیت (ع) و مدد و یاری عزیزان و سروران ، با جدیت و تمام توان برای جبران ناکرده ها حرکت خواهم کرد تا مسیر توسعه شهری که به ریل کوتاه و قدیمی محدود شده است ، از نو با گستره همه شهرستان و بصورت عام المنفعه ریل گذاری شود که برای عموم مردم ایستگاه داشته باشد . و در این مسیر نیاز مبرم به نظرات ارزشمند همه عزیزان و بزرگواران که دلسوز شهرستان خودشان هستند دارم .
    8- هرگز به خودم اجازه نخواهم داد از دستگاه حسینی که هرچه آبرو دارم از این دستگاه است سکو بسازم و یا ذره ای سوء استفاده کنم تاکید می کنم استفاده و بهره برداری از امکانات و وسائل و فضای متعلق به این دستگاه به هر طریقی و به هر بهانه ای نباید انجام پذیرد .
    9- جامعه ما که در آن شعار اخلاق و اخلاق مداری از هر جا شنیده می شود و در اقوال ، دائم به کار می رود متاسفانه در عرصه های انتخاباتی به آفت بی اخلاقی و دور شدن از مجاری اخلاق مبتلاست لیکن تاکید می شود نه خودم و نه همراهان در این مسیر سخت و در تمام مدت تا پایان انتخابات و حتی پس از آن ، هیچ حرکت تخریبی و خلاف اخلاق علیه هیچ یک از رقبای عزیز ، حتی مورد توجه هم قرار نخواهد گرفت .
    در پایان از همه عزیزانی که با حسن نظر و لطف کریمانه ، حقیر را شایسته حضور در این عرصه دانسته و همچنین سروران عزیزی که پس از اطلاع از ثبت نام با ارسال پیام و تماس و یا حضورا ابراز محبت کردند صمیمانه سپاسگزارم .
    از درگاه ایزد منان می خواهم آنچه خیر است برای حقیر ، مردم بسیار عزیز این شهرستان و بالنهایه این کشور ولایی رقم بزند .
    نباشد همی نیک و بد پایدار همان به که نیکی بود یادگار
    دراز است دست فلک بر بدی همه نیکویی کن اگر بخردی
    و افوض امری الی الله ان الله بصیر بالعباد
    حسین جوادی – 17 آذر 1398
» بازگشت | تاریخ : 5 اردیبهشت 1403 | توسط : admin2 | بازدیدها : 3 729 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA