فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

در 8 اسفند جشن تولد شهر بی دروغ را خواهیم گرفت

    در 8 اسفند جشن تولد شهر بی دروغ را خواهیم گرفت

    این دوره حتما تاریخ در آمل ورق خواهد خورد / مطمئن باشید ما در 8 اسفند جشن تولد شهر بی دروغ را خواهیم گرفت /
    سید عبدالله حسینی شب شنبه با حضور در حسینیه آل طاها به پرسش حضار پاسخ داد .
    وی در ابتدا از این اقدام مرکز فرهنگی آل طاها بسیار استقبال کرد و آن را ستود . مهمترین مطالب سید عبدالله حسینی را مرور می کنیم :
    " شهری داریم با ده هزار فارغ التحصیل بیکار ، هفتاد درصد تعطیلی صنعت ، پانزده هزار فقیر ، یک سوم اعتیاد در بین جوانان "
    در شهر ما شاخص ها بشدت نگران کننده هست. شهری داریم با ده هزار فارغ التحصیل بیکار و هزاران بیکار عادی شهری داریم با هفتاد درصد تعطیلی صنعت شهری داریم با پانزده هزار فقیر ثبت شده در کمیته امداد و بهزیستی شهری داریم با حداقل یک سوم اعتیاد در بین جوانها. از این شاخصه ها بدتر دیگر نمی شود یعنی اگر ما بخواهیم نمره ای بدهیم به مدیریت دوازده سال اخیر این شهر با حداکثر ارفاق بعید است که نمره ده بدهیم.
    " نباید مردم را فریب بدهیم ساختن راه و مدرسه هیچ ربطی به نماینده ندارد. "
    ما نباید مردم را فریب بدهیم. ساختن راه ساختن مدرسه و راه روستایی هیچ ربطی به نماینده ندارد. نماینده آمل می تواند افتخار کند که بگوید لایحه دولت آمد در مجلس هشتصد میلیارد تومان اینهم سند آن و من آن را در مجلس به هزار میلیارد ارتقاء دادم این دویست تا سهم من است اینهم سند آن ، حتما چنین کاری نکرده است.
    " صدر رحمت به عوام فریبی ، این فرهنگ ابوسفیانی است "
    اینکه رئیس اداره راه را تعیین کنیم بعد به او بگویم تو امسال قرار است 30 تا راه بسازی من جوری هدایت می کنم که بیایند پیش نماینده من نماینده منت سر آنها بگذارم بعد تو آنها را بساز بعد من بگویم من کردم. صدر رحمت به عوام فریبی ، این فرهنگ ابوسفیانی است فرهنگ اسلامی نیست. این فریب مردم است. این که در روستایی طرح هایی دارد ایجاد می شود در آن امکاناتی دیده شده است آمد و فردا نماینده مرد مگر طرح ها اجرا نمی شود؟؟ چه ربطی به نماینده دارد از ایشون یک پروژه قابل افتخار در این شهر اسم ببرید که تمام شده باشد؟

    " دوازده سال وقت داشتی . وضعیت ما افتضاح است "
    رئیس جمهور ایران حداکثر هشت سال وقت دارد امیر کبیر سه سال کار کرد شد امیر کبیر ، دوازده سال وقت داشتی اینکه بگوید می خواهم این کار را بکنم و دارم این کار را می کنم و مشغول هستم و مجوز گرفتم و ... اینها شوخی هست ما استاد این کار هست. کویر سیرجان بیکاری در حد صفر است بروید وضعیت فرهنگی یزد و اردکان را ببینید وضعیت ما را ببینید. افتضاح است به هیچ وجه این وضع قابل قبول نیست از نظر من نمره قبولی ندارد.
    " انتخابات برای چرخش صلح آمیز قدرت و نظارت صحیح است "
    مجلس به سبک جدید مربوط به هفتصد سال پیش در انگلیس بوده است با دو هدف تشکیل شد. چرخش صلح آمیز قدرت و نظارت دقیق انتخابات و توده ای بر قدرت .
    در شرایط موجود سه تا رأی گیری داریم و هر فردی سه تا رأی دارد که تمام مشکلات و بدبختیهایی که بر جامعه تحمیل می شود مربوط به این سه رأی است و همه سعادتها و خوشبختی ها نیز مربوط به این سه رأی است.
    در شورا مجلس و ریاست جمهوری اگر خوب رأی بدهیم و بصیر باشیم خوشبختی نصیب جامعه می شود. بی دقتی کنیم کشور دچار چالش می شود. این سه تا رأی را باید عالمانه داد. در این شهر (آمل) و در هر شهری هفتاد درصد خوشبختی ها و بدبختی ها مال رأی مجلس است. در ریاست جمهوری سهم آمل نیم درصد است هشتاد میلیون جمعیت در ایران وجود دارد. ما تقریبا چهار صد هزار نفر جمعیت داریم پس سهم ما در ریاست جمهوری نیم درصد است در شورای شهر و روستا نهایتا یک شهردار می گذارند و بر عملکردش نظارت می کنند مهمترین کارش همین است. اما در مجلس تمام موارد قانون گذاری به مجلس ربط دارد.
    " من یک سری شاخص ها معرفی می کنم که مدیر شهرستانی باید این شاخصه ها را داشته باشد "
    این روش که الان در انتصاب مدیران وجود دارد را نمی پسندم که نماینده تعیین کند این آقا بشود رئیس فلان اداره من یک سری شاخص ها معرفی می کنم که هر کسی را می خواهید رئیس اداره بگذارید اما باید این چهار شاخصه را داشته باشد. حتما آدم لایق باشد حتما سلامتش جای بحث نداشته باشد حتما شرایط کار در این حوزه را داشته باشد. اگر کسی را می خواهی بگذارید اولویت با مدیران بومی هست.
    " نامه جعلی جمع کردند به اسم خانواده های شهدا که حسینی در سال 88 جزو روسای فتنه بود "
    من مکانیزم قانونی کشور را می پذیرم اینکه رد صلاحیت شدم را پذیرفتم اما این بد اخلاقی برخی
    از آقایان بود رقبای من بد اخلاقی کردند. نامه جعلی جمع کردند به اسم خانواده های شهدا که حسینی در سال 88 جزو روسای فتنه بود اصلا من در سال 1388 در بلاروس رودم اینجا نبودم. آقایان مدعی شدند حسینی زمین خواری کرده و فلان کشکلات را دارد. همه امضا ها هم جعلی بود من رفتم همه اینها را توضیح دادم آقایان الحمدا... همه آدمهای عاقل و هوشمندی بودند و پذیرفتند .
    من سفارت را از ته جدول ، سفارت نمونه دنیا کردم. اما بداخلاقی ها هنوز هم ادامه دارد من بسیار متأثر شدم وقتی این بد اخلاقی ها را دیدم در تعجبم که چطور برخی ها رفتار ابوسفیانی را اعمال می کنند. در رفتار ابوسفیانی همه چیز مجاز است هر کاری برای رسیدن به هدفت انجام می دهد و ما باید با این فرهنگ در این شهر مبارزه کنیم.
    " در 8 اسفند جشن تولد شهر بی دروغ را خواهیم گرفت "
    این دوره حتما تاریخ در آمل ورق خواهد خورد مطمئن باشید ما در 8 اسفند جشن تولد شهر بی دروغ را خواهیم گرفت من با بی احتیاطی نیامدم. در بیست و خوردی روزی که تأیید صلاحیتم به طول کشید بسیاری از این آقایان که فرهنگ ابوسفیانی دارند روی تیم ما کار کردند تا تیم ما را دچار تزلزل کنند خوشحالم که حتی یکی نفر از بچه های ما دچار تزلزل نشدند من به بچه ها گفتم با اطمینان حتما بر می گردم.
    ما مطئن هستیم که 8 اسفند شاهد این تغییر خواهیم بود. مردم هم باید همت کنند تغییر را ایجاد کنند.
    در 8 اسفند جشن تولد شهر بی دروغ را خواهیم گرفت
    در 8 اسفند جشن تولد شهر بی دروغ را خواهیم گرفت

    " این جلسه امشب خستگی را از تن من بیرون کرد "
    این جلسه امشب خستگی را از تن من بیرون کرد و خیلی از فضای این جلسه خوشحال شدم و سپاسگزارم واقعا جلسه مفید و خوبی بود. هیئت غیر سیاسی با وهابیت فرقی ندارد همه ائمه برای سیاسی بودن شهید شدند مگر می شود شیعه امامانی که هم سیاسی بودن، سیاسی نباشد. شیعه بی بصیرت سر از وهابیت در می آورد.
    احساس نشاط به من دست داد این چهره های نورانی من را به یاد ارزشها و صداقت و وراستی ها انداخت.
    من زمینی داشتم آمدم خیریه حضرت زهرا (س) ساختم 8100 متر زمین سند دار سربی را وقف کردم شاید امروز قیمت آن دو میلیارد تومان باشد. با بی شرمی تمام آقایان گفتند که حسینی دارد زمین خواری می کند؟!
    فرهنگ ابوسفیانی می خواهد ریشه اسلام اصیل را بزند مطمئن باشید از سایت استفاده می کنند از نشریه استفاده می کنند. برای اینکه به اهداف خودشان برسند. نه دین دارند و نه هیچ مبنایی فقط دنبال قدرتند. من خواهشم این است همان فرمایش مقام معظم رهبری بصیرت بصیرت بصیرت را از اساس قرار دهید.
    " اگر بصیرت نداشته باشیم شهر بدتر از این خواهد شد "
    اگر بصیرت نداشته باشیم شهر بدتر از این خواهد شد. به من توصیه شد در آمل عواطف به عقلانیت غلبه دارد مراقب باش
    تأکید می کنم یک ریال مال حرام در زندگی من نیست اگر احدی یک ریال ما حرام در زندگی من پیدا کند هر چه می خواهد بکند.
    من یک خانه و دفتر در تهران دارم یک خانه در پلور و یک خانه در آمل دارم هیچ چیزی ندارم امکانات من از شاگردانم بسیار کمتر است.
    " نماینده باید بلد باشد طرح بنویسد بگذارد جلوی میز رئیس مجلس چند تا نماینده مجلس داریم که بلند طرح بنویسند؟ "
    وقتی مسکن مهر مطرح شد من پیش خودم گفتم مگر این کار شدنی است مگر می شود باورم نمی شد اما منشی خود من در تهران با 25 میلیون تومان (البته در اطراف تهران) صاحب خانه شد. این به انعقاد یک قانون حمایتی شدنی شد. ما باید فردی را به مجلس بفرستیم که از مشکل زباله گرفته تا مشکل محیط زیست گرفته تا مشکل اشتغال گرفته این فرد باید بلد باشد طرح بنویسد بگذارد جلوی میز رئیس مجلس و بگوید آقای رئیس مجلس حل کن. بنده قول می دهم در سال اول فقط چهل طرح آماده که با مشاورانم تهیه کردم می نویسم و می گذارم روی میز رئیس مجلس شاید 50 درصد آن هم عملی نشود نشد که نشد اما نیمی از آن که شدنی هست. همه جا و همه چیز به قانون ربط دارد قانون خود در بدن جامعه است. چند تا نماینده مجلس داریم که بلند طرح بنویسند؟ این کاره هستند؟
    نماینده باید آدمی باشد که نظارت درست را هم بلد باشد. به فرمایش مقام معظم رهبری فقر، فساد و تبعیض نباید نهادینه شود. چرا جامعه در بسیاری از ادارات ما این موارد هست؟ باید در مقابل این مفاسد باید مقاومت کنیم اگر مقاومت نکنیم به چالش بر می خوریم؟
    در 8 اسفند جشن تولد شهر بی دروغ را خواهیم گرفت
    در 8 اسفند جشن تولد شهر بی دروغ را خواهیم گرفت

    " قمی ها هشتصد میلیارد تومان پول گرفتند ما چهل میلیارد !! چرا ؟؟ "
    بحث بعدی پیگیری پروژه های کلان شهری است. در شهرستان سدی مشروع شد که بر اساس مصوبه هیئت وزیران و مصوبه مجلس قرار بود سال گذشته تمام شود. الان در چه وضعیتی وجود دارد؟ با برخی از شاخص ها 6 درصد پیشرفت داشته است با برخی شاخص ها 18 تا 20 درصد.
    حدود چهل میلیارد هم برای این طرح پول جذب شده است همزمان با ما قمی ها سدی را از سرچشمه های دز شروع کردند. هشتصد میلیارد تومان پول گرفتند اگر پول نیست برای همه نیست چرا برای آنها هست برای ما نیست.
    من هشت سال تمام کارم در وزارت خارجه جذب اعتماد بود کارم لابی گری بود. من در ظرف حدود دو سال حقوق کارمندان وزارت خارجه را 5 تا 17 برابر کردم.!! بودجه وزارت خارجه در زمان من حدودا سه نیم برابر شد می فهمم بودجه یعنی چه. من بروم مجلس تمام منفذهای مالی و اعتباری را بلدم.
    " خیلی ها توانستند با شیادی ذهن مردم را خراب کنند "
    آنهایی که برای ما نسخه دموکراسی را نوشتند این را هم تجویز کردند که دموکراسی اسب چموش است اگر ماهر نباشی تو را زیر دست و پا له می کند. باید آن را رام کنی و بعد سوارش بشوی.
    موسولینی و هیتلر که کودتا نکردند با رأی مردم سر کار آمدند امام چون فنون دکوکراسی را بلد نبودند توانستند با شیادی ذهن مردم را خراب کنند. با دروغ ذهن مردم را خراب کنند. ما دنبال حکومت علوی هستیم. سالم و لایق نه سالم تنها به در می خورد و نه لایق تنها. برای انتخاب فرد سالم و لایق باید شاخص داشته باشید شاخصه های مدیر سالم این است که مدیر دروغ نگوید. راستگو باشد. زمینه فساد نداشته باشد. مردمدار باشد. شاخصه های لیاقت این است که به کارش مسلط باشد توانمند باشد. نظارت خوب هم داشته باشد پیگیر باشد. شهر آمل شهری است که قابلیت تبدیل شدن به شهری نمونه در خاور میانه را دارد.
    " سه سوت برای یکی از افراد مجوز نشریه گرفتم "
    من در حد وسع خودم برای آمل کارهایی کردم. انجمن آملی های مقیم تهران را ساختیم بعد تبدیل کردیم به مجمع مازندرانی های مقیم تهران پانصد هزار مازندرانی را در تهران سامان دادیم.
    هجده سال طول کشید تا مجتمع فرهنگی عبادی را در تهران ساختیم و این روزها افتتاح خواهد شد. امروز با صد هزار رأی می شود عضو شورای شهر شد. با سیصد هزار چهار صد هزار رأی می شود نماینده مجلس شد می شود قدرت مازندرانی ها را در تهران بالا ببریم. اگر قرار است آمل آباد شود سر منشاء آن تهران است.
    بسیاری از معاونین وزرا مازندرانی و یا آملی هستند به راحتی می شود امکانات خوبی از آنها برای آمل گرفت ما بجای اینکه یک سطل آب به آملی ها بدهیم چاه آب داده ایم.
    من ظرف سه سوت برای یکی از افراد مجوز نشریه ای ر گرفتم که باید حداقل پنج سال انتظار می کشید. فردی می خواست استخدام شود من تماس گرفتم یکهفته استخدام شد.
    " من به ولایت فقیه اعتقاد کامل دارم "
    ولایت فقیه اساس جامعه و کشور است ما الگویی طراحی کردیم که در دنیا بی نظیر است.
    امام می گفت اگر مبانی شرعی ما کفایت نمی کرد و در احادیث هم صحبت بر ایجاد ولایت فقیه نداشتیم عقل ما حکم می کرد که ما ولایت فقیه را اصل بدانیم و یک حرف اخر را بگذاریم او بگوید. من می گویم حال به غیر از شرع و عقل چیز دیگر هم داریم که حجت است که ولایت فقیه باید باشد و آن تاریخ است. در تاریخ حداقل سی و پنج مسأله نشان می دهد که اگر ولایت فقیه نبود امروز یا افغانستان بودیم یا عراق بودیم یا مصر یا لیبی به سه دلیل این عمود خیمه را باید محکم نگه داریم.
    من به ولایت فقیه اعتقاد کامل دارم، حامی توسعه اقتصادی سیاسی هستیم بنده حامی دولت هستم اما با نقد دلسوزانه نه تخریب
    " حضرت آیت ا... جوادی بارها نسبت به سد هراز اظهار نگرانی کردند "
    خدمت حضرت ایت ا... جوادی بودم ایشان بارها اظهار نگرانی کردند که اگر برای این سد مشکلی بوجود بیاید شهر را آب ببرد چه می شود.
    عقل حکم می کند حال که قرار است 600 میلیارد برای سد هزینه شود یک میلیارد دیگر هم هزینه شود تا مطالعات دقیق تر و بهتری روی آن انجام شود تا انشاءا... مشکل پیش نیاید.
    " من مدیر هستم بلدم می دانم از کجا شروع کنم و به کجا ختم کنم "
    من مدیر هستم بلدم می دانم از کجا شروع کنم و به کجا ختم کنم. بنیادی در آمل ساختم به نام بنیاد رشد و توسعه شهرستان امل این بنیاد حداقل پنج هزار عضو دارد و ده کمیسیون، علاقمندان و انسانه ای مجرب می نشینند و مباحث مهمی را مطرح می کنند و از دل آن پروژه های بیرون می آید من مسئول پیگیری در حا عالی در حوزه دولت و مجلس هستم و مسئولیت آن با من است.
    به جای یک حسینی 5000 نفر باهم برای این شهر کار می کنند از خرد جمعی استفاده می کنیم.
    این جریان زباله در ورودی شهر زیبای آمل نیز از سوء مدیریت است. امروز در دنیا از زباله به عنوان ثروت و فرصت بهره می برند تهدید نیست.
    امروز ژاپنی ها و کره ای حاضر هستند از ما زمین بگیرید و این زباله ها را تبدیل به انرژی و سایر مواد کنند و به ما تحویل دهند این روش که امروز دارد اجرا می شود هیچ چیزی نیست جز سوء مدیریت بهترین شهر توریستی منطقه استقبالش و بدرمقه اش با بوی نامطبوع زباله ایت.
    " اگر در انتخابات پیروز نشوم معاونتهای یکی از وزارتخانه در انتظارم است "
    اگر در انتخابات پیروز نشوم همان آقایی که بودم هستم چندی قبل یکی از وزرا با من تماس گرفت و گفت خوشحال می شوم تو رأی نیاوری چون یکی از معاونت های من مشکل دارد و من به شما نیاز دارم من برای دو چیز نیامدم یکی برای پول یکی برای پست. وکیل پایه یک و بسیار موفق دادگستری هستم. سفیر بودم الان هم برای بخواهم سفیر می شوم. چهار ماه جنگیدم که وارد عرصه نمایندگی نشوم یکی از علمای بسیار بزرگ مازندرانی و یکی از عرفای بسیار بزرگ کشور اصرار کردند آمدم اگر قرار است کاری بکنم برای کشور هیچ جایی برای من بهتر از آمل نیست.
    هشتاد درصد هزینه ای که برای انتخابات کردم تا این لحظه همه قرض بوده است . من با این شرایط دارم کار می کنم آمدم تا این فرهنگ ابوسفیانی را از این شهر بر دارم و شما به من کمک کنید. اینکه شما به کسی رأی یدهید امام اصلح نرود این حرام است و پاسخگویی دارد.

» بازگشت | تاریخ : 1 اردیبهشت 1403 | توسط : admin2 | بازدیدها : 3 830 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA