فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

چرا اجازه دادید که مترو از بودجه های دولتی ردیف داشته باشد. ؟

    چرا اجازه دادید که مترو از بودجه های دولتی ردیف داشته باشد. ؟

    وامدار هیچ جریانی نیستم / اگر نماینده بخواهد چیدمان اداری را برای حفظ جایگاه خودش انجام بدهد این کار مطرود است / برجام نه خیر مطلق است نه شر مطلق / چرا اجازه دادید که مترو از بودجه های دولتی ردیف داشته باشد. ؟
    " وامدار هیچ جریانی نیستم "
    وامدار هیچ جریانی نیستم وامدار خون امام، شهدا و برادران شهید و شما مردم بزرگوار هستم پای آقای می ایستیم و آمدیم تا از ولایت تمام قد دفاع کنیم.
    " من وصیت مرحوم ابوی را دارم "
    من وصیت مرحوم ابوی را دارم و مرحوم ابوی من نه ملک داشت نه سرمایه داشت پدر من سرمایه معنوی داشت ابوی بزرگوارم این وصیت را می کرد به زبان شیوای مازندرانی می گفت : " دِ تا سفارش کِمه ته رِ اِتا اینکه نِماز اول وقت رِ فراموش نَکِن دوم اینکه شه آقا و ولی امر رِ دس نییر "
    " اصولگرای اصلاح طلب را هم قبول ندارم "
    من اصولگرا هستم و زاویه هم ندارم اینکه برخی ها می گوینداصولگرای اصلاح طلب را هم قبول ندارم .
    من تا الان چهارصد پانصد تا سخنرانی کردم گفتمان من گفتمان انقلاب اسلامی است مجلس طراز انقلاب است مجلس نباید هر دوره یک طوری رفتار کند. انقلاب یک چهارچوبی دارد که باید همه در این چهارچوب حرکت کنند.
    هر کسی از این مسیر عدول کند هر عنوانی که داشته باشد از نظر ما مطرود است. از نظر ملت مطرود است و پاسخ محکمی خواهد گرفت.
    " گفتمان انقلاب استکبار ستیزی است "
    در حوزه سیاست خارجی اقتدار الهام بخش در مقابل تعامل با قدرتهاست . ما دنبال وا دادگی سیاسی نیستیم برخی ها از غرب ، خوف دارند و ترس دارند اصلا گفتمان انقلاب استکبار ستیزی است. این هیچ وقت از انقلاب حذف نخواهد شد که برخی تصور کنند ما در مقابل هر چراغ سبزی باید نرمش آنچنانی به خرج بدهیم و کوتاه بیائیم و عقب نشینی کنیم. هر جا تهدیدی برای مشتضعفان و محرومان در هر نقطه عالم که باشد آنجا خط مقدم ماست.
    این را گفتم برای آنهایی که دائما شائبه ایجاد می کنند که چرا باید در سوریه و لبنان جنگ کرد. اینها دارند استحاله ذهنی ایجاد می کنند.
    امروز بیداری اسلامی نشأت گرفته از انقلاب ماست مرهون انقلاب ماست. این الگو برداری از انقلاب اسلام است.
    " به سبک زندگی اسلامی اعتقاد راسخ دارم "
    در حوزه فرهنگی، سبک زندگی اسلامی در مقابل سبک زندگی اروپایی است. ما معتقدیم مدل اسلامی و سبک اسلامی زاینده است خودش مولد است. الان غرب هم بخش های عمده ای از این سبک اسلامی را دارد پیاده می کند و از آن پیروی می کند.
    در حوزه اقتصادی اقتصاد مقاومتی در مقابل اقتصاد سرمایه داری متأسفانه خیلی ها مقاله می نویسند خیلی قشنگ شعار میدهند سمینار برگزار می کنند امام یک ذره پیام حضرت آقا عملی نمی شود.
    " دلالانی امروزه بازار نفت ما را در دستان خودشان گرفته اند"
    ما شعارزده شده ایم دلالانی امروزه بازار نفت ما را در دستان خودشان گرفته اند و اجازه تولید نمی دهند.
    امروز در اقتصاد مدل های غربی را می خواهند پیاده کنند. نسخه های غربی در کشورهای ما جواب نخواهد داد.
    " عدم شایسته سالاری در این شهر مشکل بزرگی است "
    یکی از عمده مشکلات که در شهر ما وجود دارد عدم شایسته سالاری است. پایه بسیاری از رفتارهای ناشایست را خود مسئولان گذاشته اند. خیلی ها از سهم خواهی ها مسندی را اشغال کردند و مردم دارند تاوان این بی تدبیری ها را می دهند. مقدرات مردم قربانی جریان های سیاسی حزبی گروهی و نفع شخصی این آقایان شد من معتقدم باید شایسته سالاری در این عرصه رخ دهد.
    امروز بسیاری از ادارات ما را اگر رضد کنیم می بینیم اصلا در حوزه های مختلف برنامه ای ندارند. اصلا هر کسی هم جای خودش نیست اصولا نماینده نباید ورود پیدا کند در دستگاه های دولتی . اگر امروز دنیا به جاهای خوب رسید با علم با برنامه با خرد جمعی به جایی رسیده اند.
    " هفده میلیارد در اختیار نماینده های محترم است که این یک بده و بستان دولت با نمایندگان است "
    وقتی از ماده 180 وقتی هفده میلیارد به نماینده های محترم بدهند همینطور می شود که در تعامل با دستگاه ها قرار میگیرند و با هم تعامل می کنند این یک بده و بستان ناپسند است . مشکلات زیر ساختی داریم برای برون رفت از مشکلات و معضلات از نخبگان استفاده نمی شود.
    قبل از رأی گیری از جوانان، زنان و مردم صحبت می شود و وقتی رأی می گیرند نه خبری از جوان است نه زنان و نه مردم.
    " موقع انتخابات که می شود آقایان می رسند به ختم و هفت و چهل بروند ... "
    موقع انتخابات که می شود آقایان به ختم و هفت و چهل می رسند امام در زمان خودش پاسخگوی مردم نیستند.
    امروز پایان عظیم بنکداران با هزینه هفنگفتی و وسرمایه آوری زیاد با تلاش این جانب به انجام رسید و دارد بهره داری می رسد و نزدیک هزار نفر اشتغال زایی می کند و رونق اقتصادی می دهد.
    " اگر به مجلس بروم مایلم در کمیسیون عمران فعالیت کنم "
    من معتقدم هر کسی باید در جای خودش قرار بگیرد من سالهای سال در رشته عمران تحصیل و تدریس کردم اگر به فضل الهی به مجلس بروم در کمیسیون عمران مایلم فعالیت کنم در کمیسیون عمران هم جای کار زیاد دارد.
    همانطور که در مجلس خبرگان رهبری آزمون می گیرند برای مجلس هم یک آزمونی بگیرند نه به صرف داشتن پول و یک مدرک که نمی شود نمایندگی مجلس کرد یک کارنامه ای و رزومه ای هم داشته باشند. این پیشنهاد را من کردم و در حال بررسی است.
    " خیلی از جوانان در خانه ها بیکار نشسته اند "
    من با مردم همگام هستم همه می دانند تحت هیچ شرایطی از مردم جدا نشدم داخل همین مردم هستم. در هر حوزه ای از دستم کاری بر آمد کمک کردم.
    خیلی از بچه ها از مرز ازدواج گذشتند در هر خانه ای ما سرک کشیدیم یکی دو تا جوان نشان از سن ازدواج رفته بالا بیکار در منزل نشسته و برای خانواده شان آیینه دق شدند یا به مشکلات روحی و روانی رسیدند و یا معتاد شدند. مازندران قطب کشاورزی بوده است آمل هم در کشاورزی سهم زیادی دارد و هم در صنعت سهم زیادی دارد. اما متأسفانه خیلی خوشبینانه می شود گفت بالای 60 درصد کارخانه ها نیمه تعطیل هستند این وضع صنعت ماست. از بسیاری از موهبات الهی متأسفانه ما محروم باقی ماندیم یکی از دلایش بی توجهی خود نمایندگان است.
    " انواع برنج بی کیفیت خارجی توسط آقازاده ها وارد بازار می شود "
    نرخ تضمینی در بازار برنج وجود ندارد. اگر هم تولید برنج به انجام برسد و وقت عرضه شود توسط آقازاده ها انواع برنج بی کیفیت خارجی وارد بازار می شود و این برنج خوب ایرانی روی دوست کشاورز می ماند. من مستند حرف می زنم بروید تحقیق کنید.
    در مازندران 37 مزرعه پرورش ماهی داشتیم امروز 25 مزرعه پروزش ماهی کلا تعطیل شده اند این اشتغالزایی را تهدید می کند خیلی از آب معدنی ها رو به تعطیلی کشیده شد. نمونه اش آب معدنی دماوند که با 120 کارگر تعطیل شد کجا آقایان آمدند حرف دل این ها را شنیدند؟
    " اگر نماینده بخواهد چیدمان اداری را برای حفظ جایگاه خودش انجام بدهد این کار مطرود است "
    درست است که نماینده باید به دستگاه های اجرایی نظارت کند اما اگر بخواهد بر اساس نیت های سیاسی ورود پیدا کند و چیدمان اداری را برای حفظ جایگاه خودش انجام بدهد این کار مطرود است اصلا درست نیست. تداخل در امور قوا اصلا جایز نیست نه اینکه در یک شهرستان آمل در یک دوره دو تا فرماندار عوض بکنید این یعنی چی؟
    " برجام نه خیر مطلق است نه شر مطلق "
    اینکه بیاییم و بگوئیم برجام کلا مطرود است و بزنیم زیر این تعهد خیلی درست نیست . بهر صورت این اقدام با هدایت و حمایت مقام معظم رهبری به انجام رسید برجام نه خیر مطلق است نه شر مطلق به شرطی که آن 9 بندی که مقام معظم رهبری فرمودند عملی شود.
    " اگر قبل از ثبت نام ما را جمع می کردند و به نتیجه منطقی می رسیدند ما هم مطیع بودیم "
    وی در جواب این سوال که آیا شما حاضر به تعامل با کاندیداهای اصولگرای دیگر هستید ؟ گفت : من بارها مورد این سوال قرار گرفتم. آبادی شهر از ویران ماست ما هر چه در این شهر می خوریم از تفرقه نیروهای ارزشی است.
    این که امروز بیایند و پس از ثبت نام به فکر این ائتلاف بیفتند فکر خوبی است اما عملی نیست من می گویم ای کاش قبل از این ها و قبل از ثبت نام همه آنهایی که واقعا نظرشان قابل اعتماد است جمع می شدند و ماها را جمع می کردند و در آنجا به نتیجه منطقی می رسیدند و ما هم مطیع بودیم.
    الان هم می گویم اگر واقعا گروهی بدون حب و بغض و برای رضای الهی تصمیم بگیرند و رسیدند به شخصی که از من لایق تره ، کارآمدتر است با جرأت تر است و مجلس را می شناسد بینی و بین ا... من حاضرم . گردن من از مو هم باریکتر است می بوسم و می روم کنار دیگر دوستان هم در آنطرف باید نکیم کنند.
    یکبار تصمیم بگیرید جدی هم تصمیم بگیرید یکبار برای قاطعانه اجازه بدهید مسیر بحث نمایندگی در این شهر عوض شود.
    همه این دوستان عزیزی ارزشی اصولگرا هستند و برای من ارزش دارند. یک خال موی این نیروهای ارزشی را به کسی نمی دهم.من سرباز انقلاب هستم. هرگز نباید مجلس در مقابل دولت و دولت در مقابل مجلس قرار بگیرد. نماینده باید بازوی دستگاه های اجرایی باشد.
    " استخدام من در مجلس بر اساس نیاز کمیته فنی مجلس بود "
    از کاظمی دینان سوال شد : شما از شایسته سالاری صحبت کردید الان حدوداً 39 سال دارید 16 سال در مجلس کار می کنید یعنی از 23 سالگی در مجلس استخدام شدید آیا شایسته سالاری در این مورد رعایت شد؟
    وی پاسخ داد : اولا من چهل سال سن دارم از 24 سالگی زمانی که خود کمیته فنی مجلس احساس کرد به کتخصص من که کارشناس فنی بودم احتیاج دارد به مرحوم ابوی پیشنهاد دادند که من را استخدام کنند . در آن زمان مجلس حتی یک کارشناس ساختمان هم نداشت.
    " من در این شهر یک سانتیمتر هم خانه ندارم"
    من در این شهر یک سانتیمتر هم خانه از خودم ندارم و در هیچ کارخانه و شرکتی هم نه به اسم خودم و نه به اسم خانمم نداریم.
    " چرا اجازه دادید که مترو از بودجه های دولتی ردیف داشته باشد. ؟ "
    امروز مترو و فرودگاه شده است نقل و نبات مردم کسی با مترو و فرودگاهی مخالف نیست اینکه کسی می آید و می گوید مترو ردیف و بودجه داشته است. چرا اجازه دادید که ردیف و بودجه داشته باشد. چه لزومی دارد که از منابع داخلی و یا دولتی برای مترو استفاده شود در تمام دنیا از پول فاینانس و مشارکت خارجی و بخش خصوصی برای پروژه ها استفاده می شود آنوقت در این باره آقایان می گویند ما از ردیف بودجه های دولتی داریم هزینه می کنیم. مترو اولویت اول ما نیست ردیف بودجه دولتی باید صرف درمان و این چیزها شود. از پس موضوع زباله بر نیامدید زباله هفت شهر دارد ر این شهر تخلیه می شود اگر اهل کار هستید کمربندی آغوذین و پلیس راه هراز را تکمیل کنید.
» بازگشت | تاریخ : 1 اردیبهشت 1403 | توسط : admin2 | بازدیدها : 1 209 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA