فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

مهم این است که مترو برای آمل آمده است !!

    مهم این است که مترو برای آمل آمده است !!

    حضور یوسفیان در حسینیه آل طاها با حاشیه هایی همراه بود . در این برنامه که با تاخیر 20 دقیقه ای میهمان برنامه همراه بود مباحث جالبی مطرح شد و یوسفیان به دفاع از کارنامه خود پرداخت.
    علی رغم اینکه بارها از حضار خواسته شده بود که سوالات را فقط به صورت کتبی ارائه دهند اما یکی دوتا از مخالفین یوسفیان خواستند تا با سوالات متعدد جلسه را به چالش بکشند که مجری برنامه این اجازه را نه به موافقان یوسفیان و نه به مخالفان وی نداد .
    برخی از اظهارات یوسفیان در حسینیه آل طاها :
    از دست اندرکاران این برنامه خوب، تقدیر و تشکر می کنم دهه فجر را تبریک عرض می کنم. از خدا می خواهم ما را از هر گونه لغزش مصون بدارد.
    مشکلات شهرستان را نمی شود کلی بحث کرد باید ببینیم مشکلات شهر در چه حوزه ای مورد نظر است، مشکلات در بحث عمومی اشتغال خیلی زیاد است و این دغدغه خیلی از افراد است.
    • مقام معظم رهبری تاکنون خیلی از این حق خودشان استفاده نکرده اند.
    آنهایی که دم از قانون می زنند و لیبرال هستند می دانند که در قانون به صراحت قید شده است " ولایت مطلقه فقیه " و این حجت را تمام می کند که البته مقام معظم رهبری تاکنون خیلی از این حق خودشان استفاده نکرده اند.
    • اشتغال زایی دو بخش دارد یک بخش مشکل کلی کشور یک مشکل هم منطقه ای است
    اشتغال زایی دو بخش دارد یک بخش مشکل کلی کشور است که باید آن را دولت و خزانه کشور اجازه بدهد حل بشود مثل استخدام یک مشکل هم منطقه ای است که نباید تصور شود چون دولت نتوانسته مشکل کلی را حل کند ما هم در حل مشکل منطقه ای کوتاهی کنیم. چهار شهرک صنعتی در شهرستان آمل وجود و 52 درصد تولید مازندران در آمل هست البته این تا حدود زیادی اشتغال ایجاد کرد البته پاسخگوی بیکاری نیست. مشکل اشتغال دکترای ادبیات و علوم انسانی را کدام کارگاه صنعتی می تواند حل کند. بیمارستانی که در دست افتتاح است در مرحله اول برای چهار صد و پنجاه نفر اشتغال ایجاد می کند. اینها غیر از گروه خدماتی و استخدام غیر مستقیم هست.
    دولت باید مشکل اشتغال را حل کند. حتی برای بحث بازنشستگی نیز ما طرحی را داده ایم تا آنهایی که بازنشسته رده پایین هستند هفتصد هزار تومان دارند در بازنشستگی می گیرند برای اینها فرصت اشتغال دوباره ایجادشده است اما عده ای بازنشسته با حقوق بیش از پانزده میلیون تومان باز دعوت به کار می شدند که سعی دارد می شود جلوی اینها گرفته شود.
    الان وزارتخانه ای داریم ویزر بازنشسته است تمام معاونینی بازنشسته اند تمام مدیران آنها هم بازنشسته اند شما در همین استان مازندران رصد بکنید عمده مدیران بازنشسته اند از بالا تا پایین. عمده معاونین بازنشسته اند. در استانداری مازندران همه معاونین بازنشسته اند. این اصلا قابل قبول نیست.
    مدیران کل نود درصد بازنشسته هستند اصولا این موضوع قابل قبول نیست اگر مدیر نمی بایست بازنشسته بشود چرا بازنشسته کردید و اگر بازنشسته شد چرا دعوت به کار می کنید؟ اینها دو حقوق می گیرند بعد حقوق آنهد عددشان بالاست الان مدیرانی هستند که پانزده میلیون یا بیست میلیون حقوق می گیرند. این حقوق حداقل ده تا لیسانس را تأمین می کند.
    تمام روستا های شهرستان آمل در ظرف 16 ماه گاز رسانی شده است.
    مهم این است که مترو برای آمل آمده است !!

    • لاریجانی که رئیس جریان اصولگرایان مجلس بود این دوره مستقل وارد شد
    من اصولگرا بودم البته من دنبال هیچ جریان سیاسی نرفتم در مجلس و فراکسیون اصولگرا هستم من با هیچ جنای صحبت نکردم الان آقای لاریجانی که رئیس جریان اصولگرایان مجلس بود این دوره مستقل وارد شد من هم با هیچ جریان سیاسی نشستی نداشته ام.
    • شغل بنده و سابقه من مشخص است
    اگر در انتخابات پیروز نشدم بالاخره شغل من مشخص است من قاضی دادگستری بودم سی و پنج سال پیش رئیس دادگستری آمل و استان بودم مدیر حوزه ریاست بودم شغل بنده و سابقه من مشخص است بالاخره بنده نمی آیم پرونده وکالت خود را کنار بگذارم.
    • آقایان باید اطلاعاتشان را کامل کنند
    آقایانی که آمدند در این مکان و از کسری های پزشکی و سایر حرف زدند از کمبود تخت ccu، icu و ... سخن گفتند باید اطلاعاتشان را کامل کنند . همینطوری می شود گفت که فلان مدرسه میز و صندلی هم ندارد .
    مهم این است که مترو برای آمل آمده است !!

    • هر کجا نواقص را منعکس کردند من دنبال رفع نواقص رفتم.
    بله هر کجا به ما لیست دادند و نواقص را منعکس کردند من دنبال رفع نواقص رفتم. تا الان خیری پیش من نمانده هر درخواستی آمد آنها را پاسخ دادم. نکته بعدی اینکه نمی شود که چون ما ام آر آی نداریم پس مترو هم نیاوریم؟! کسانیکه مطلع هستند می دانند ردیف بودجه اینها باهم فرق دارد نمی شود از ردیف بودجه مترو مثلا تخت ccu یا icu زد.
    • آقای نریمان در دوره هشتم وارد مجلس شد من مصوبه مترو را در دوره هفتم از دولت گرفتم
    موضوعی که من باید اینجا منطرح کنم این است که آقای نریمان در دوره هشتم آمد مجلس ام مصوبه مترو را من در دوره هفتم از دولت گرفتم این را دقیقا ثبت و ضبط کنید که اگر آقای نریمان یا کسانی خواستند تکذیب کنند تکذیب کنند. مصوبه راه آهن تهران، رودهن، لاریجان، آمل، بابل، ساری این مسیر مترو است. آقای نریمان که تشریف آوردند مجلس اتفاق از بنده تشکر کردند.
    طرحهای ملی در کمیسیون ماده 215، از طرف وزارتخانه های مختلف بررسی می شود از تمام زوایا امنیتی نظامی، زیست محیطی، اقتصادی و ... بررسی می شود و نظر همه دستگاه ها داده می شود بعد می رود در هیئت دولت. در هیئت دولت رأی مخفی صادر می شود وقتی رای داده شد این طرح متولد می شود و کد دریافت می کند تمام پروژه های ملی کد دارند. به طرح مترو دو ایراد گرفتند.
    • آقای نریمان گفت : مترو به آمل که آمد انگار به بابل آمد
    شهرداری تهران تا پردیس تهران را شهرداری تهران عهده دار شد. از طرف آمل ما باید برای ایستگاه مقصد هکتارها زمین را تملک می کردیم و هزینه بسیار زیادی داشت. آقایان گفتند توجیه اقتصادی ندارد که مترو از آمل به بعد کشیده شود برای همین این موضوع را به اقای نریمان گفتم و ایشان گفتند : مترو به آمل که آمد انگار به بابل آمد، بابل را حذف کنید من به آقای نریمان گفتم جدی می گویید خدا خیرت بدهد صورت ایشان را بوسیدم و باهم رفتیم سازمان مدیریت و ایشان مکتوب انصراف دادند و اینکه این مترو کادو این باشد کادو آن باشد. بالاخره من مترو آوردم. اسناد هست مدرک هست حق مسلم ماست.
    بالاخره ما الان قطعه دوم را هم پیمانکار گرفتیم انهایی که شک و تردید دارند بروند ببینند قطعه سوم و چهار و پنجم هم به زودی روزنامه جمهوری آگهی خواهد داد و پیمانکار خواهیم گرفت.
    اینهایی که می گویند فلان چیز نداریم آنوقت فلان چیز می خواهیم چکار آنها بودجه را نمی شناسند. بودجه خرج خانه نیست که پول برنج را بگیریم برای خودش بدهم بودجه وقتی ردیف درمان دارد مال درمان است ردیف ریل دارد مال ریل است دیوان محاسبات هم وظیفه اش این است که بودجه در ردیف خودش هزینه شود.
    دولت در سال هزاران کیلومتر پول ریل می گذارد باید آن را جذب کرد اگر جذب نکنی بر می گردد به خزانه امسال در سال 94 ما دو هزار متر راه ریلی داریم خب هر کسی رفت گرفت. آن کسی که اینطور می گوید متوجه بودجه نیست.
    • مردم مشکلات ادارات را از نماینده مجلس پیگیری می کنند
    طبق قانون استخدام کشوری هر انتصابی باید نظر نماینده را جلب کند وقتی درباره وزیر نظارت می شود برای وزارت ایشان رأی نماینده لازم است وقتی در سطح عالی اینطور است بالطبع وقتی در شهر در اداره ای مشکل پیش می آید همه می آیند و از نماینده سوال می کنند و مشکلات را پیگیر می شدند.
    کسی که از این اداره و آن اداره مشکل دارد به نماینده مراجعه می کند و مطالبه می کند.
    نماینده، نماینده ملت است حق نظارت بر همه دشتگاه ها را دارد. در مقابل مشکلات و معظلات ادارات من باید سکوت کنم نه هرگز طبق قانون اساسی نماینده وزیر را می تواند بر کنار کند چطور رئیس اداره را نمایند برکنار کند.
    • من نیازی به این افتتاح ها ندارم
    یوسفیان در جواب اینکه آیا افتتاح بیمارستان امام را به بهانه تجهیزات به عقب افتاد تا نزدیک انتخابات بشود بهره برداری انتخاباتی از آن کرده گفت: بیمارستانهایی که ساخته می شود باید توسط دولت تچهیز شود متأسفانه روال این شده است که بیمارستانها بدون تجهیزات افتتاح می شود و وقتی مریض مراجعه کرد می گویند ما فلان دستگاه را نداریم. ما گفتیم تا بیمارستان تکمیل نشود نمی گذاریم بیمارستان افتتاح نشود. من نیازی به این افتتاح ها ندارم من هنوز مترو را کلنگ نزدم روی این پروژه عظیم مانور ندادم. نزدیک به 160 میلیارد تومان مبلغ قرارداد ماست و طرف قرارداد ما هم شرکت آبادراهان پارس است و لی هنوز کلمگ نزدم من می توانستم این داستناها را برای این پروژه های عظیم بسازم. پروژه فاضلاب شهرستان آمل که عظیم تر از مترو هست این پروژه ملی است.
    • مدیرانی آملی که در استان بودند برای آمل چکار کردند ؟
    ما در یک مرحله در دولت یازده وزیر شمالی داشتیم اما چه اتفاقی برای مازندران رخ داد.
    اینکه در استان مدیر آملی مدیر کل شود و یا وزیر شمالی باشد چه نفعی خواهد داشت. مدیر باید بگذارید که عرق داشته باشد شمالی نسبت به همدیگر عرق ندارند. امام اصفهانیها برعکس شدیداً هوای همدیگر را دارند. اصفهانیها خودشان را برای همدیگر می کشند. مازندرانیها اینطور نیستند. شما این مدیرانی که در استان بودند و آملی بودند رصد کنید ببینید برای آمل چکار کردند. اگر یک مدیر غریبه باشد مالی شهر دیگری باشد پیش وزیر می روم پدرش را در می آورم اگر بخواهد به آمل بد کند. اما اگر آملی باشد بخواهم برخودر کنم می گویند یک مدیر آملی هم که آمد آقای یوسفیان دارد ریشه اش را می زند. من بینی و بین ا... خیلی عرق دارم.
    • باید آمل، جاده و فرودگاه درستی داشته باشیم تا توریست واقعی در آمل بیاید.
    جذب توریست زمینه می خواهد همین بلیران پنج هزار سال و نیم قدمت دارد اگر منظور شما از توریست تهرانیها هستند آنها هیچ در آمل خرج نمی کنند اول باید آمل، جاده و فرودگاه درستی داشته باشیم تا توریست واقعی در آمل بیاید.

    در کل کشور احداث دانشگاه علوم پزشکی ممنوع شده است من پیگیری کردم از وزیر بهداشت تقاضا کردم ایشان نوشتند احداث رشته پزشکی کل کشور ممنوع است مجوز نخواهیم داد ولی آمل یک استثنا است.
    • امام زاده هاشم مال آمل است این از ضعف مسئولین منطقه است
    در مورد امام زاده هاشم(ع) قانون باید تصمیم بگیرد الان ممکن است که یک نفر یک تابلویی را بیاورد و در وسط شهر آمل نصب کند و بگوید اینجا نوشهر است این نمی شود .
    این ضعف مدیران منطقه است که نمی روند آن تابلو ها را از امام زاده هاشم(ع) نمی کنند. این سند مال قائم مقام ویزر کشور است که تصریح می کند که بر اساس مصوبه 77354610 مورخه 9/8/66 هیئت وزیران کتل امام زاده هاشم(ع) در ردیف 14 دهستان روستاهای بالا لاریجان از توابع شهرستان آمل فهرست شده و در تابعیت استان مازندران واقع شده است.
    • دولت جدید بحث نماینده دوم برای آمل را متوقف کرد
    اینکه آمل دو نماینده داشته باشد از اختیارات دولت است در سال 1367 بازنگری شد و به 290 نماینده افزایش پیدا کرد در دوره آقای احمدی نژاد یک پیشنهادی به مجلس آورد تقاضا کرد که یک نماینده به استان مازندران اضافه شود آن یک نماینده هم اگر اضافه می شد قطعا برای آمل بود ولی دولت جدید که آمد چون طرح های دولت قبل را بازنگری کرد آن را متوقف کرد.
    • من وساطت کردم یکی از همین نامزدها زندان نرود
    از آقای یوسفیان سوال شد که آیا صحت دارد که در جایی اعلام کردید که یکی از همین نامزدها در وضعیتی که دستبند دستش بود من دستبند را از دستش در آوردم؟ لطفا توضیح دهید. گفت بله یکی از آقایان اتهاماتی داشت بعد یکی از نیروهای وزارت اطلاعات وساطت کرد ما آنجا تلاش کردیم که این آقای فقط زندان نرود.
» بازگشت | تاریخ : 30 فروردین 1403 | توسط : admin2 | بازدیدها : 2 548 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA