فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

آقایان در چند مرحله به من پیغام فرستادند حاجی پور شما آمل را رها کن

    آقایان در چند مرحله به من پیغام فرستادند حاجی پور شما  آمل را رها کن

    رضا حاجی پور :
    " آقایان در چند مرحله به من پیغام فرستادند حاجی پور شما آمل را رها کن هر موقعیتی می خواهید ما به شما می دهیم "

    حاجی پور در ابتدای جلسه از امام حسین (ع) گفت : بیش از 190 دانشمند غیر مسلمان از حسین ما می گویند از فضیلت امام حسین (ع) یک نعمتی خدا به ما داد که دیگران ندارند . سه ترم چهار ترم و بیشتر در دانشگاه روی دانشجویان کار می کنیم کمترین اثر تربیتی روی دانشجویان نداریم . امام حسین (ع) دانشگاه بزرگ انسان سازی را دارد .
    " دچار عارضه شیمیایی شدم و هنوز آن عارضه همراه من است"
    در وسطی کلا متولد شدم در رشته اقتصاد در بابل دیپلم گرفتم . در جبهه و در عملیاتهای کربلای یک ، چهار ، پنج شرکت داشتم در کربلای چهار و پنج دچار عارضه شیمیایی شدم و هنوز آن عارضه همراه من است . در دوران خدمت در بیت رهبری حضور داشتم و این از افتخارات من است . سال 75 وارد سازمان صدا و سیما شدم . فوق لیسانسم برنامه ریزی آموزشی است . برای ادامه تحصیل به تاجیکستان رفتم . از 2007 برای دکترا رفتم و 2012 دکترا را گرفتم .
    " سعی کردم حرمت این 72000 رای را حفظ کنم "
    در دوره قبل 72000 نفر مردم به من محبت کرد بحث حاجی پور نبود ولی من هم سعی کردم حرمت این 72000 رای را حفظ کنم چون مردم به حاجی پور اعتماد کردند . این محبت هایی که مردم می کنند هدف این است که ما برویم و خدمتگذار مردم باشیم شاید خدا نمی خواهد چون میفرماید تعز من تشاء و تذل من تشاء
    " چقدر توانستیم از استعداد ها و پتانسیل ها بهره برداری کنیم ؟ "
    استعداد ها و پتانسیل ها در آمل که در این شهر نادیده گرفته می شود از کوه بلند دماوند و رودخانه هراز و آبگرم لاریجان چقدر توانستیم بهره برداری مثبت کنیم . از آثار و بناهای دوهزار و سه هزار ساله داریم چقدر از این نعمات بهره برداری کردیم ؟؟ اگر در خارج بود یقینا بهترین بهره برداری از آن می شد شهرک صنعتی در کجای برنامه ریزی ماست ؟ در بحث کشاورزی برنج ما جزو مرغوب ترین برنج هاست اعراب ، انگلیسی ها و خارجیها در مجالس اعیانی خودشان استفاده می کنند .
    " چرا امروز 270 تا از کارخانه های ما تعطیل است ؟ "
    هزاران میلیارد تومان هزینه شد چرا امروز 270 تا از کارخانه های ما تعطیل است ؟ چه اتفاقی افتاد ؟ چرا زمینهای ورزشی ما این وضع را دارد .استعدادها را خدا به ما داده است اما نتوانستیم در قالب کارگروههای تخصصی مدیریت کنیم .
    " اگر انتخاب شوم اولین کارگروه تخصصی را تشکیل خواهیم داد "
    اگر انتخاب شوم اولین اقدام من این است که کارگروه تخصصی را تشکیل خواهیم داد راهی جز این نداریم . ما نتوانستیم از تخصص و اندیشه متخصصان درست استفاده کنیم . باید کارگروههای تخصصی تشکیل شود .
    " من تابع قانون هستم من تابع ولایت هستم "
    من تابع قانون هستم من تابع ولایت هستم همیشه در مسیر کارم اینطور می گفتم هر وقت در جلوی قانون حرکت کردی متزلزل می شوی هروقت پشت سر قانون حرکت کردی محکم هستی .
    " باید ببینم در چه کمیسیونی میتوانم موفق تر باشم "
    در برنامه ریزی اینطور یاد گرفتم که اول باید اطلاعات داشته باشی بعد برنامه ریزی کنی . باید ببینم من حاجی پور چه اطلاعاتی دارم و در چه کمیسیونی میتوانم موفق تر باشم . باید پس از پیروزی ببینم در چه جایی میتوانم موفق تر باشم و بعد در باره حضور در کمیسیونهای مجلس تصمیم می گیرم .
    " اگر ولی فقیه نبود بلایی بزرگتر از آنچه در این کشورها رخ داد بر سر ما می آمد "
    با اعتقاد قلبی می گویم اگر رهبر و ولی فقیه نبود بلایی که در افغانستان و سوریه و مصر و عراق و لیبی و دیگر کشورها به جان مردم و کشورشان افتاد بر سر ما می آمد و حتی بلایی بزرگتر از آنچه در این کشورها رخ داد بر سر ما می آمد . آنها رهبری نداشتند و امروز اینقدر متزلزل هستند بینش امام و درایت مقام معظم رهبری نبود تمام این اتفاقاتی که در منطقه دارد می افتد بر سر ما می آمد هدف آنها فقط ایران است
    " اخیرا دخالتهای نمایندگان در قوه مجریه زیاد شده است "
    در بحث دخالت نمایندگان در قوه مجریه اعتقاد دارم قانون اساسی وظایف سه قوه را مجزا کرده است و مشخص کرده است . اخیرا این دخالتها زیاد شده است نماینده شانش بسیار بالاتر از این است . از آنطرف هم مسئولین اجرایی نیز بجای اینکه وجهه و جنبه نظارتی داشته باشند دارند کمک می کنند نمی دانم چه دستی در کار است .
    " آقایان در چند مرحله به من پیغام فرستادند حاجی پور شما آمل را رها کن هر موقعیتی می خواهید ما به شما می دهیم "
    آقایان در چند مرحله به من پیغام فرستادند حاجی پور شما آمل را رها کن هر موقعیتی می خواهید ما به شما می دهیم به والله قسم دو ماه جلوتر آمدند منزل ما ، من اسم می برم یکی آقای سید هاشم حسنی و یکی آقای منفردی دبیر به نمایندگی از طرف آقایان که شهر دارد از دست می رود فلانی دارد در رقابت جو را میگیرد و غالب می شود شما بیا به نفع فلانی برو کنار ایشان قول داده است که هر سمتی بخواهید به شما میدهد . من چون در منزل من بودند به آنها گفتم : چون میهمان هستید نمیدانم چه بگویم .
    " آیا هفتاد و دوهزار رای شکست است ؟ "
    جسارت تا اینجا ؟!!! مردم به من اعتماد کردند خدا هم دارد من را آزمایش می کند که چقدر من ظرفیت دارم این شکست نبود این پیروزی بود شما بروید در کل ایران من بدون هیچگونه پشتوانه سیاسی و اقتصادی آمدم پدرم یک کشاورز هست نماینده ایشان بود سی و خوردی رای من در روستاها گرفتم ایشان فقط هشت ، ده هزار بیست هزار رای گرفت چه شکستی من شکست خوردم ؟؟؟ هفتاد و دوهزار رای شکست است ؟ مگر فقط باید رفت مجلس ؟ با این هفتاد و دو هزار رای آدم میتوانست هرکاری بکند اگر دنبال هوا بود و هوس . و مادیات همه جور پیشنهاد شد و خدا کمک کرد . شاید این بار من هم به عنوان نماینده مردم انتخاب شوم .
    " اگر فرودگاه بزنند وضع ما هم بهتر می شود "
    در قبل از انقلاب یک خانمی به نام زیبا وابسته به رژیم شاهنشاهی در آنجا دامداری صنعتی احداث می کند و یک فرودگاه کوچکی را نیز احداث کرد که برای انتقال گاوهای اسرائیلی استفاده می کرد الان هم در آنجا دویست سیصد راس دام وجود دارد و از آن محل دارد برای اشتغال و ارتزاق عمومی بهره برده می شود البته ما در آن منطقه چند هکتار زمین داریم اگر فرودگاه بزنند وضع ما هم بهتر می شود و یک چیزهایی هم گیر ما می آید !!!
    " پاسخ قطعی معاونت پارلمانی وزارت نیرو به وزیر جهاد کشاورزی مبتنی بر پیگیری رضا حاجی پور است "
    در مورد سد هم در سال 1352 مجلس آن زمان مصوب شد که در پایین دست سد لار سدی احداث شود مرحوم کاظمی دینان و آقای تورنگ همه پیگیری کردند من هم به نمایندگی از کشاورزان به تک تک روستاهای شهرستان آمل رفتم و طومار تهیه کردم و در این زمینه تلاشهایی کردم رفتم وزارت جهاد کشاورزی و دفتر مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری بالاخره پیگیری من جواب داد و پاسخ قطعی را معاونت پارلمانی وزارت نیرو به وزیر جهاد کشاورزی نوشته است : پیرو پیگیری رضا حاجی پور به نمایندگی از طرف کشاورزان آمل در خصوص احداث سد با توجه به بررسی به عمل آمده بررسی نهایی در وزارت نیرو انجام شد از بین سه گزینه مطرح گزینه هراز ( یعنی همین محل فعلی سد ) به عنوان گزینه برتر انتخاب شد . البته ما نگفتیم کجا قرار شد کارشناسان بررسی کنند .
    " من اصولگرا هستم و زیر پرچم ولایت هستم "
    من اصولگرا هستم من زیر پرچم ولایت هستم و هرگز از زیر پرچم ولایت بیرون نمی روم . چرا من مخلص همه آقایان هستم
    تا جایی که دستم بر می آید برای این شهر کار می کنم . تا الان هم اینطور بوده است . منطقه آزاد در آمل اگر اتفاق بیفتد بسیار میمون و مبارک است . نمی دانم چرا بحث مرکز بین المللی تجارت را که مطرح شده بود و موضوع خیلی خوبی بود ، آقایان مختومه کردند .
    " مشکلات شهر ما زمینه محیط زیست زیاد هست "
    وی در پاسخ این سوال که آیا کوه زباله را در نزدیکی آمل می بینید و نظرتان در این مورد چیست گفت : من رشته ام علوم تربیتی اما رساله فوق لیسانس من جایگاه برنامه ریزی و آموزش در اثر بخشی خدمات شهری و دفاعیه دکترای من جایگاه برنامه ریزی و آموزش شهروندان تهرانی در اثر بخشی محیط زیست بود برای این این تحقیقات را انجام دادم که مشکلات شهر ما در این زمینه زیاد هست . در هیچ جای دنیا اینطور نیست که با محیط زیست اینطور برخورد کنند .
    آقایان در چند مرحله به من پیغام فرستادند حاجی پور شما  آمل را رها کن

    " در خصوص برجام هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است "
    هنوز اتفاق خاصی نیفتاده است رفت و آمدهایی هست ولی اتفاق خاصی بصورت محسوس رخ نداده است . خیلی از کارشناسان بزرگ به این نتیجه رسیدند که اگر در این برجام برد برد نباشد و این غربیها دنبال بازار ایران هستند الان 270 کارخانه در این شهر رو به تعطیلی است را شما تعمیم بدهید به کل کشور چه آماری می شود ؟؟ اگر ایران بازار غربیها شود میتوان روی پای خودمان بایستیم ؟؟ می توانیم به حیات اقتصادی خودمان ادامه بدهیم ؟ میتوانیم کارخانه های خودمان را اداره کنیم ؟ اگر فقط وارادات داشته باشیم این مشکلی روی مشکلات دیگر خواهد بود . باید برای برون رفت مشکلات اقتصادی و مالی کارخانه های ما هم فکری کرد و برنامه داشت .
    آقایان در چند مرحله به من پیغام فرستادند حاجی پور شما  آمل را رها کن

    " مترو هدیه مهندس نریمان به یوسفیان است "
    این را بنویسید مترو هدیه مهندس نریمان به یوسفیان است آقای مهندس نریمان در دوره قبلی آمد نائب رییس کمیسیون مجلس بود ایشان از مهندس نیکزاد درخواست کرد که من می خواهم در بابل کاندیدا شوم یک طرحی که بشود روی آن به عنوان طرح جدید مانور داد مطرح کنم اگر میشود میخواهم روی پروژه تحقیقاتی متروی تهران شمال دستوری بدهید که من بتوانم هدیه ای جدید را برای مردم بابل ببرم نریمان گفت : نامه را گرفتم و بعد دیدم وضعیت برای حضور من در عرصه کاندیداتوری خوب نیست و شرکت نکردم .
    نامه را آورد و به آقای یوسفیان داد و گفت تو بهره برداری کن اما دوستان بدانید یک کیلو متر مترو در تهران حدود چهل میلیارد تومان هزینه دارد خانه من جوادیه تهران هست آنجا با آن همه هزینه فقط لاین شرقی افتتاح شد و لاین غربی رها شد . نامه زدم که بیایید لاین اینطرف را هم افتتاح کنید ترافیک زندگی مارابه هم ریخته اما این اتفاق نیفتاد . امروز که دارم با شما صحبت می کنم هنوز پروژه تحقیقاتی تهران به پردیس تمام نشد .
    آقایان در چند مرحله به من پیغام فرستادند حاجی پور شما  آمل را رها کن

    ما حرفی بزنیم عملیاتی باشد و اجرایی باشد بودجه پروژه های عمرانی ناتمام دولت 450 هزار میلیارد تومان بودجه سالانه عمرانی ما 30 هزار میلیارد تومان هست چند سال طول می کشد تا پروژه های نیمه تمام ما تمام شود حرف باید منطقی باشد .
» بازگشت | تاریخ : 10 فروردین 1403 | توسط : admin2 | بازدیدها : 2 825 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA