فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

فرزندان ناپاکان، لشکر ابليس

    فرزندان ناپاکان، لشکر ابليس


    طاهانیوز؛ شايد اين خبر، براي هر کس برداشتي داشته باشد: «فرزندان جهاد نکاح در راهند »؛ يا ممکن است خبر زياد شدن روابط نامشروع کسي را ناراحت نکند؛ امّا براي کسي که سري به کتابهاي تاريخي و حديثي زده باشد، اين خبر به معناي اين است که ابليس لعين (عليه اللعنه) از حرام زادگاني که نام و نسب پاکي ندارند، لشکري از ناپاکان مي سازد تا آماده به خدمت ترين خادمانش را براي مقابله با امام عصر (ارواحنا له الفداء) سازمان دهد.


    فرزندان رابطه ي نامشروع، به خاطر آنکه جانشان از حرام و پليدي ايجاد شده است، آمادگي بيشتري دارند تا بسياري از گناهان را انجام دهند. در روايات، اين گناهان را از تمايل بسيار زياد به زنا تا قتل انبياء و امامان(عليهم السلام) برشمرده اند.

    تمايل زنازاده به شرّ و پليدي
    در روايات آمده است که حاصل رابطه نامشروع، به بدي ها تمايل دارد.
    امام صادق(ع) فرمودند: «زنا زاده نشانه ‏هايى دارد: يكى از آنها دشمنى با ما اهل بيت است و دومى افتادن به همان حرامى كه از آن به دنيا آمده است. سومى سبك شمردن دين و چهارمى بدرفتارى با مردم. كسى با برادران دينى بدرفتارى نمى ‏كند؛ مگر اينكه فرزند نامشروع باشد...» (1)

    در روايتي از رسول خدا، زنازاده فردي معرفي شده است که حرفي که مي زند و حرفي که درباره اش مي زنند، برايش مهم نيست. بدين ترتيب مي توان گفت، زنازاده، از بردن آبروي ديگران و ريختن آبروي خودش هراسي ندارد.(2)

    امام باقر(ع)، زنازادگان را «بدون خير» مي دانند. ايشان فرمودند: «در زنا زاده، نه در خودش و نه در پوستش و نه در مويش و نه در گوشتش و نه در خونش و نه در هيچ چيز او خيرى نيست.» (3)

    زنازادگان، قاتلان انبياء و اولياء
    زنازادگان، در تاريخ، سابقه ي کشتن انبياء و امامان و حجّت هاي خداوند را دارند؛
    · کسي که شتر حضرت صالح(ع) را به قتل رساند، در روايات اينگونه معرفي شده است: «...مردى سرخ مو و كبود چشم و زنازاده كه پدرى براى او شناخته نبود و «قدّار» نام داشت...» (4)
    · از امام باقر(ع) نقل شده است: «...شخصى كه حضرت يحيى‏ بن زكريا را كُشت زنازاده‏ بود.» (5)
    · امام صادق(ع) در روايتي روشنگر فرمودند: «فرعون زمان ابراهيم(ع) و اصحابش، همه اولاد زنا بودند که به زودي به کشتن پيغمبر راضي شدند و فرعون موسي(ع) و اصحابش، همه حلال زاده بودند که گفتند: "او و برادرش را رها کن و ساحران را جمع کن" و حکم به کشتن ايشان نکردند؛ زيرا که راضي نمي شوند به کشتن پيغمبر يا امام مگر اولاد زنا.» (6)
    · در نسب شناسي قاتلان اباعبدالله به روايات بسياري برخورديم که از عمر بن سعد گرفته تا کساني که بر پيکر حضرت سيدالشّهدا(ع) اسب راندند، همگي زنازاده بودند. امام صادق(ع) فرمودند: «...هيچ كس در كشتن ما تعجيل ندارد مگر اينكه زنازاده‏ باشد.» (7)

    مسئله ي حرام زادگي و دشمني با اهل بيت(ع) چنان عمومي بود که جابر بن عبدالله انصاري به مردم مدينه مي گفت: «اى گروه انصار! فرزندان خود را به دوستى على بن ابى طالب آزمايش كنيد. پس هر كدام على را دوست داشت، بدانيد كه فرزند شما است و هر كدام كه او را دشمن داشت، بدانيد او از زنا است.» (8)
    چنانچه رسول خدا (ص) فرمودند: «اى على هر كه مرا و تو را و امامان از اولاد تو را دوست دارد، خدا را سپاسگزاري كند بر حلال ‏زادگى؛ زيرا دوست ندارد ما را مگر حلال ‏زاده و دشمن ندارد ما را مگر حرامزاده‏.» (9)

    مقابله زنازادگان با حضرت مهدي(عج)
    در روايات اهل بيت(ع) پيش گويي شده است که در دوران آخرالزّمان و منتهي به ظهور حضرت صاحب الامر(عج)، زنازادگان خون شيعيان را مي ريزند و آنها را ضعيف مي کنند.

    از حضرت صادق (ع) روايت شده است: «گويا سفيانى (يا فرمود رفيق سفيانى) در «كوفه» شهر شما فرود آمده و از جانب او صدا مي زنند: هر كس سر يك نفر از شيعيان على را بياورد، هزار درهم به او خواهيم داد. كار به آنجا مي رسد كه همسايه همسايه را مي گيرد و مي گويد: اين از شيعيان على است. سپس گردن او را مي زند و هزار درهم مي گيرد.

    آگاه باشيد آن روز فقط زنازادگان‏ بر شما حكومت مي كنند؛ گويا هم اكنون صاحب نقاب را مى‏ بينم.[...] او شما را مي شناسد؛ ولى شما او را نمي شناسيد. يك يك شما را با بدگويي و سخن چيني به دام بدبختى مبتلا مي سازد. آگاه باشيد كه او زنازاده است.» (10)

    همچنين در روايتي تکان دهنده، لشکر دجّال، از دشمنان مقابله کننده با امام عصر(عج)، لشکر زنازادگان معرفي شده است. حضرت علي(ع) فرمودند: «دجّال صائد بن صائد (11) است و بدبخت كسى است كه او را تصديق كند [...] بدانيد كه در آن روز بيشتر پيروان او زنازادگان‏ و صاحبان پوستين هاى سبزند...» (12)

    حالا بياييد يکبار ديگر، به جهان پيرامونمان و آمار وحشتناک زنازادگان نگاهي بيندازيم تا ببنيم مولاي غريبمان – فقط از جنس زنازادگان- چقدر دشمن دارند...

    پي نوشت:
    1. ابن بابويه، محمد بن على، الخصال / ترجمه جعفرى - قم، نسيم کوثر، چاپ: اول، 1382، ج‏1 ؛ ص315؛ با استفاده از نرم افزار جامع الاحاديث نور 3/5.
    2. کليني، محمّد بن يعقوب، همان.
    3. ابن بابويه، محمد بن على، ثواب الأعمال و عقاب الأعمال / ترجمه انصارى - قم، نسيم کوثر، چاپ: اول، 1382، ص 512؛ با استفاده از همان.
    4. كلينى، محمد بن يعقوب، بهشت كافى، ترجمه روضه كافى، قم، سرور، چاپ: اول، 1381ش. صص231- 236.
    5. ابن قولويه، جعفر بن محمد، كامل الزيارات، ترجمه ذهنى تهرانى، تهران، پيام حق، چاپ: اول، 1377، ص247.
    6. مجلسي، محمّد باقر، همان، ج‏5، ص: 195؛ با استفاده از همان نرم افزار.
    7. طبرسى، على بن حسن، مشكاة الأنوار، ترجمه هوشمند و محمدى - قم، دار الثقلين‏، چاپ: اول، 1379، ص551.
    8. مفيد، محمد بن محمد، الإرشاد للمفيد / ترجمه رسولى محلاتى - تهران، اسلاميه، چاپ: دوم، بى تا. ج‏1؛ ص38.
    9. ابن بابويه، محمد بن على، الأمالي (للصدوق) / ترجمه كمره‏اى - تهران، کتابچي، چاپ: ششم، 1376، ص 475.
    10. مجلسى، محمد باقر بن محمد تقى، مهدى موعود (ترجمه جلد 51 بحار الأنوار)، تهران، اسلاميه، چاپ: بيست و هشتم، 1378، ص989.
    11. نام دجّال در روايات مختلف، متفاوت است.
    12. ابن بابويه، محمد بن على، كمال الدين، ترجمه پهلوان - ايران ؛ قم، دارالحديث، چاپ: اول، 1380، ج‏2، ص: 315.
» بازگشت | تاریخ : 31 فروردین 1403 | توسط : admin | بازدیدها : 2 657 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA