فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

دیدار صمیمی حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی با خانواده هیئت آل طاها

    دیدار صمیمی حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی با خانواده هیئت آل طاها


    آقاتهرانی در جمع اعضای هیئت محبین آل طاها آمل:
    هیئت‌های مذهبی مانع تغییر مسیر انقلاب توسط لائیک‌ها بوده و هستند
    نماینده مردم تهران و شمیرانات در مجلس با اشاره به اینکه اجتماعات باید هدف‌دار باشد گفت: هیئت‌های مذهبی مانع تغییر مسیر انقلاب توسط لائیک‌ها بوده و هست.
    به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، حجت‌الاسلام مرتضی آقاتهرانی در نشست صمیمانه با خانواده اعضای هیئت محبین آل طاها این شهرستان بیان داشت: باید قدرت نعمت‌هایی که خداوند به ما داده را بدانیم تا با قدردانی بر آنها افزوده شود.
    وی تصریح کرد: در کشورمان گروه‌ها و احزاب مختلفی آمدند، امتحان‌ها دادند و تقریباً قبول نشدند ولی حرکت‌های هیئتی یک تجربه‌ای بوده که در اختیار داریم و قطعاً جواب داده است البته امام راحل قبل از سال 42 با برخی از سیاسیون و مجاهدین صحبت می‌کردند نظر به کارهای هیئتی داشتند تا در ارتباط با اهل بیت به تزکیه و مجاهده بپردازد.
    نماینده مردم تهران و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی افزود: جهاد شیوه‌ای است که فقط با تلاش نیست بلکه با نیت درست و جلب رضایت الهی همراه بشود که هیئت‌های مذهبی با نام و یاد اهل بیت بیمه می‌شوند و اگر کسی بخواهد از آن سوءاستفاده کند پایان خوبی ندارد.

    این مسئول تصریح کرد: در دوران اصلاحات هم چیزی که به ذهن بزرگان آمده بود این بود هیئت‌ها اگر راه بیافتند سکولارها نمی‌توانند در حاکمیت رخنه کرده و مسیر انقلاب را عوض کنند و واقعیت هم همین بوده و هم‌اکنون نیز همین‌گونه است.
    وی با تاکید اینکه ممکن است افراد در ابتدا انسان‌های خوبی باشند ولی تا به قدرت رسیده و به مناصبی روی می‌آورند آرام آرام خود را فراموش می‌کنند و تحت تاثیر غربی‌ها قرار می‌گیرند، ابراز داشت: باید در هیئت‌های مذهبی خیلی به روز بود زیرا همیشه مشکلات به یک گونه نیست.
    دیدار صمیمی حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی با خانواده هیئت آل طاها

    آقاتهرانی با بیان اینکه با نگاه به دوران اهل بیت می‌فهمیم که برخورد امام علی(ع) روزهای اولیه، بعد 25 سال و دیگر امامان به یک گونه نبود، گفت: البته هیچ دوره‌ای از دوران اهل بیت به یک شکل نیست که به خاطر شناخت زمان، مکان و موقعیت معصومان است ولی هدف اصلی یکی است.
    دیدار صمیمی حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی با خانواده هیئت آل طاها

    این نماینده مجلس شورای اسلامی با اعلام اینکه کارهای هیئتی جمعی است، تصریح کرد: از ویژگی کارهای جمعی وجود نیروی زیاد در آن و اراده بزرگ است زیرا کار انفرادی شکننده بوده البته کارهای جمعی شرایط خاص خود را دارد و نباید هیچ‌گاه در این کارها از رفتار استبدادگونه و دیکتارتورمآبانه بهره برد.
    دیدار صمیمی حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی با خانواده هیئت آل طاها

    وی با تاکید اینکه باید اجتماعات هدف‌دار باشد، اضافه کرد: ولایت و ولایت‌مداری باید اصل اصیل ما باشد و در دوران غیبت امام زمان مقام ولایت فقیه اصل اصیل است
    نائب رئیس اول کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مشکل اصلی ما این است که فرهنگ اسلامی را نمی‌شناسیم و باید این فرهنگ را به خوبی بشناسیم و سیاست، اقتصاد و امورات ما براساس آن باشد.
    وی با اشاره به شعار ابتدای سال مقام معظم رهبری متذکر شد: رهبر بحث فرهنگ را بخشی از کار امسال دانستند که بسیار به جا و درست است، فرهنگ مسئله‌ای مهم بوده و باید به آن بیش از گذشته توجه شود.
    دیدار صمیمی حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی با خانواده هیئت آل طاها

    این مسئول با اعلام اینکه باید برای خود خط کش داشته باشیم تا کارها را براساس آن سنجش کرده تا اشتباه نرویم و گمراه نشویم، گفت: انقلابی کار کردن و با شجاعت راه رفتن هنر بزرگی است.
    دیدار صمیمی حجت الاسلام مرتضی آقا تهرانی با خانواده هیئت آل طاها

    آقاتهرانی در پایان یادآور شد: کار فرهنگی بسیار سخت‌تر از حتی کار سیاسی بوده و ظریف است.
» بازگشت | تاریخ : 10 فروردین 1403 | توسط : admin2 | بازدیدها : 3 095 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA