فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

اتحادیه اروپا وآمریکا غلط می کنند برای ملت سربلند و سرافراز ایران تعیین تکلیف می کنند

    اتحادیه اروپا وآمریکا غلط می کنند برای ملت سربلند و سرافراز ایران تعیین تکلیف می کنند

    اتحادیه اروپا وآمریکا خیلی غلط می کنند برای ملت سربلند و سرافراز ایران تعیین تکلیف می کنند
    به گزارش طاها نیوز دکتر مرتضی آقا تهرانی در شب پایانی مراسم عزاداری شهات حضرت زهرا (س) در هیئت محبین آل طاها آمل در بخشی از سخنرانی خود به نقد بیانیه 23 ماده ای اتحادیه اروپا در مورد ایران پرداخت و با فاجعه آمیزخواندن این قطعنامه آن را محکوم کرد .
    وی در ادامه گفت : تسامح یکی از خطراتی است که آدم را عوض می کند انسان عادت می کند همه چیز را شل بگیرد هی میگوید حالا مهم نیست متأسفانه در ارتباط با خارج هم همین کار رو داریم میکنیم . مسئولین شل دادند ، داستان هسته ای را شل اومدن خانم اشتون آمد داخل کشور رفت با عوامل و اصحاب فتنه ملاقات کرد بعد هم گفت من گفته بودم اگه بیام به شرط اینکه اینا رو ببینم بعد رفت این یکی انداخت گردن آن ، و آن انداخت گردن این باید شما پاسخ گو باشید.
    دکتر آقاتهرانی اضافه کرد : هنوز هیچی نشده اتحادیه اروپا قطعنامه فرستادند در حدود 23 بند ، در بند 14 به ایران اخطار می شود باید افرادی را که در جریان فتنه 2009 زندانی شدند باید آزاد کنید، اول: آزاد کنیم ، یا نکنیم هیچ ربطی به اروپا ندارد ، کشورمان مستقل است ، خودمان هرطور صلاح کشور باشد عمل می کنیم ، به کسی هم ربطی ندارد . قوه قضائیه در کشور مستقل است حتی بنده به عنوان نماینده مجلس حق دخالت در کار قضا را ندارم ، آنوقت قوه ی قضائیه ما بشود زیر مجموعه اروپا ، اتحادیه اروپا مگر کیست که به خودش اجازه را میدهد؟ .
    حجت الاسلام والمسلمین دکتر مرتضی آقاتهرانی بااشاره به اینکه ما با سربلندی و عزت تاکنون به تمامی جسارت ها و حرکات غربیها جواب محکم و شایسته داده ایم ازکوتاه آمدن مسئولین در روابط خارجی را انتقاد کرد و هشدار داد که غرب هرگز عوض نشده است و اینها وحشی بوده و هستند .
    وی انتشار این قطعنامه و زیاده خواهی غربیها را بازتاب اعتماد بی جای دولتمردان و عملکرد ضعیف آنان دانست و هشدار داد هرچه در مقابل غرب عقب نشی صورت بگیرد آنها بیشتر جلو می آیند و در این رابطه مرزی هم نمی شناسند.

    اتحادیه اروپا وآمریکا غلط می کنند برای ملت سربلند و سرافراز ایران تعیین تکلیف می کنند

    نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه گفت : به آمریکا و اروپا ربطی ندارد برای ما تعیین تکلیف کنند آنها خیلی از شهروندان خود را از کوچکترین حقوق انسانی منع می کنند و با وجود چند میلیون مسلمان در آمریکا حتی یک کرسی هم در مجلس به آتها اختصاص داده نشده است در حالیکه ما در مجلس ایران حتی برای آشوری ها که در کل دنیا جمعیتشان به 25هزار نفر هم نمی رسد نماینده داریم .
    اتحادیه اروپا وآمریکا غلط می کنند برای ملت سربلند و سرافراز ایران تعیین تکلیف می کنند

    دبیرجبهه پایداری با تاکید براینکه دین اسلام یک دین بسیار عالی ، بالانس و احکام آن همه جانبه است به مقایسه قوانین اسلامی و قوانین حاکم بر غرب و اروپا پرداخت و حقوق زن و مرد و حقوق بشر در ایران را یکی از کاملترین و جامع ترین موارد در دنیا دانست و هشدار داد غرب وحشی باید فکری برای حقوق نادیده گرفته شده مردمش بکند .
    استاد دکتر مرتضی آقاتهرانی در ادامه گفت : آمریکا در هرجاوارد شد جز بدبختی ، فلاکت و حقارت چیزی ارمغان نداشت ساده لوحانی که فکر می کنند با چند نشست و وادادن عرصه آمریکا تغببر رویه می دهد خیلی خام هستند در مسیر سخت انقلاب بارها تجربه کردیم که با معیار و شاخص ولایت باید حرکت کرد و هر حرکتی بدون این شاخصه و ملاک و معیار به انحراف منتهی خواهد شد .
» بازگشت | تاریخ : 6 اردیبهشت 1403 | توسط : admin2 | بازدیدها : 1 942 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA