فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

دولت جرات نداشت ملت پاسخ دندان شکنی به اراجیف آمریکائیها داد

    دولت جرات نداشت ملت پاسخ دندان شکنی به اراجیف آمریکائیها داد

    دولت جرات نداشت ملت پاسخ دندان شکنی به اراجیف آمریکائیها داد

    در روزهايي كه غرب ايران را با گزينه‌هاي روي ميزش تهديد مي‌كند، و یابوهای آمریکایی با ادبیات مخصوص خودشان بدترین تهدیدها و اهانتهایی که در چندین ساله اخیر نظیر نداشت را در مورد با فرهنگ ترین و بهترین کشور و مردم دنیا بکار بردند متاسفانه دولتمردان با ادبیاتی سرشار از مسامحه و تساهل و تسامح طوری عبارات را درکنار هم چیدند که به طرف آمریکایی ذره ای بر نخورد . در این میان مراسم و راهپيمايي 22بهمن با شكوه هر چه تمام‌تر در تهران و تمامي شهر‌هاي ايران با شعار «من انقلابي‌ام» برگزار شد تا حضور مردم هميشه در صحنه به ياوه گويان غربي نشان دهد كه مردم نه تنها از گزينه‌هاي روي ميز هراسي ندارند بلكه در صحنه حاضر شده‌اند تا نشان دهند هنوز انقلابي هستند و هنوز پاي انقلاب ايستاده‌اند و در حالیکه دولت جرات نداشت ملت پاسخ دندان شکنی به اراجیف آمریکائیها داد .
    راهپيمايي 22 بهمن در تهران هماهنگ با ديگر شهرها از مسيرهاي دهگانه كه از پيش اعلام شده در حالي آغاز شد كه مسيرهاي منتهي به ميدان آزادي از ساعاتي پيش از آغاز رسمي راهپيمايي 22 بهمن مملو از جمعيت بود. در دست راهپيمايان تهراني پرچم‌هايي با عنوان «لبيك يا خامنه‌اي»، «ما مشتاق گزينه‌هاي روي ميز هستيم» و «با ولايت تا ظهور» مشاهده مي‌شد. دور تا دور ميدان آزادي بيلبوردهاي «آمريكا هيچ غلطي نمي‌تواند بكند»، «من انقلابي‌ام و ما براي نبرد آماده‌ايم» به چشم مي‌خورد .
    سي و پنجمين جشن سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي در حالي برگزار شد كه بيش از 194 خبرنگار خارجي در تهران اين مراسم را پوشش خبري دادند.علاوه بر پرچم سه رنگ ايران پرچم‌هاي حزب‌الله لبنان، عراق، سوريه و فلسطين نيز به چشم مي‌خورد.همچنين همانند ساليان گذشته مراجع تقليد و حضرات آيات در راهپيمايي 22 بهمن حضور گسترده داشتند. در قم نيز مراجع تقليد و علماي شاخص قم در راهپيمايي يوم‌الله 22 بهمن شركت كردند. همچنين تعدادي از دانشجويان لهستاني كه در تهران به تحصيل زبان فارسي مي‌پردازند و«نوربرتو اسپالونا» دبير سفارت كوبا و «ويكتور بارائس» كنسول سفارت بوليواري ونزوئلا نيز در اين راهپيمايي حضورداشتند.آنها ضمن دفاع و حمايت از كمپين بين‌المللي همبستگي با ايران، خواستار لغو فوري تحريم‌ها عليه ايران، كوبا، غزه و سوريه شدند. بعد از سخنراني رئيس‌جمهور كه همه ساله سخنران اصلي اين مراسم است،‌قطعنامه سراسري راهپيمايان 22 بهمن قرائت و با تكيبر الله اكبر مردم تاييد شد. در بخشي از قطعنامه راهپيمايي سراسري 22 بهمن كه در اجتماع پرشور راهپيمايان قرائت شد آمده است: ملت سلحشور و فداكار ايران اسلامي، با رصد رفتار و مواضع كشورهاي موسوم به 1+5 در فرايند مذاكرات هسته‌اي با جمهوري اسلامي، اظهارات بي‌ادبانه، موهن و تهديد‌آميز برخي مقامات آمريكايي مبني بر«روي ميز بودن گزينه نظامي»، كه به‌رغم توافق ژنو و حركت دولت ايران در روند اعتمادافزايي درباره صلح‌آميز بودن برنامه هسته‌اي، اظهار شده است را محكوم نموده و ضمن قدرداني از پاسخ انقلابي و قاطعانه فرماندهان و مقامات نيروهاي مسلح و مطالبه موضع‌گيري‌هاي صريح و عزت‌مندانه و مبتني بر مباني، اصول و ارزش‌هاي انقلاب از سوي دستگاه ديپلماسي كشور بر اساس راهبرد «تهديد برابر تهديد» اعلام مي‌داريم كه با آمادگي همه‌جانبه ‌نيروهاي مدافع انقلاب براي حفظ اقتدار و امنيت ملي كشور، به فضل خداوند هرگونه اقدام ابلهانه و تحريك‌آميز دشمن، با واكنش سريع، سخت و ويرانگر رزمندگان شجاع سپاه، ارتش و بسيج و ملت غيور ايران اسلامي مواجه خواهد شد.
    حضور ميليوني مردم در ساعات اوليه روز گذشته در خيابان‌هاي تهران به حدي بود كه بهت و حيرت رسانه‌هاي‌خارجي را به همراه داشت. نكته جالب در اين ميان استقبال مردم از خبرنگاران خارجي و گفتن جمله‌هايي چون ما از آرمان‌هاي هسته‌اي دفاع مي‌كنيم و ما تمام گزينه‌هاي روي ميز را مي‌دانيم و هيچ‌گاه از تحريم‌ها و تهديدها نمي‌هراسيم بود، كه در پاسخ به سوال خبرنگاران خارجي مطرح مي‌شد.سخنان رئيس‌جمهور درباره تهديد‌هاي خارجي نيز بازتاب گسترده‌اي در رسانه‌هاي خارجي داشت.نكته مهمي كه آنها در سخنان روحاني به آن توجه كرده بودند پاسخ رئيس‌جمهور به تهديدات اخير غرب بود. آنها همچنين در گزارش‌هاي خود از حضور گسترده مردم در اين راهپيمايي خبر دادند و بر اين موضوع تاكيد داشتند كه با وجود مذاكرات ايران با گروه 5+1 درباره مسائل هسته‌اي ايراني‌ها همچنان با شعار «مرگ برآمريكا» و «مرگ بر اسرائيل» سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي را گرامي ‌داشتند.
    آیت الله نوری همدانی گفت: حضور ملت ایران در صحنه های مختلف انقلاب زمینه ساز رشد و پیشرفت نظام اسلامی شده و انقلاب را در رسیدن به اهداف خود کمک کرده است.
    وی اظهارات و تهدیدات مقامات امریکایی را ناشی از ترس و واهمه آنان از ملت ایران دانست و افزود: آنان از اینکه مردم ایران همواره حامی و پشتیبان ولایت فقیه و انقلاب خود هستند عصبانی بوده و دستپاچه شده اند.
    آیت الله نوری همدانی گفت: حضور ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن وحشت امریکا و اسراییل غاصب از ملت را بیشتر کرد و اکنون خاری در چشم آنان است.
    وی خواستار تلاش مسوولان نظام برای رفع مشکلات مردم از جمله بیکاری و تورم شد و افزود: انفال به عنوان ابزار اقتصادی در دست حاکم اسلامی باید در راستای تولید ثروت و از بین بردن فقر باشد.
    آیت الله نوری همدانی، عهدنامه مالک اشتر را الگویی مناسب برای حاکمیت دینی ذکر کرد و افزود: امیرالمومنین(ع) در این عهدنامه که بامعنا و پرمغز است منشوری برای حاکمان اسلامی تدوین کرده اند که می تواند همواره نصب العین آنان باشد.ک/2
    آیت‌الله مکارم‌شیرازی با تاکید بر این‌که «آمریکا برده حلقه به گوش رژیم صهیونیستی است و ملت ایران هیچ ترسی از تهدید ندارد» تاکید کرد: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، در دفاع از انقلاب و نظام سنگ تمام گذاشتند.
    ایسنا نوشت: این مرجع تقلید در آغاز درس خارج فقه خود، در مسجد اعظم قم، با بیان این‌که «مردم در روز 22 بهمن ماه سنگ تمام گذاشتند» گفت: ملت بزرگ ایران در روز 22بهمن ماه با حضور آگاهانه خود، سنگ تمام گذاشتند و آنچه در توان داشتند در راهپیمایی‌های سراسر کشور نشان دادند.
    وی با اشاره به این‌که «راهپیمایی امسال باشکوه‌تر از سال‌های گذشته بود» افزود: راهپیمایی دیروز از نظر کمی و کیفی با شکوه‌تر بود و صفوف به هم فشرده مردم گویای این واقعیت بود.
    وی با بیان این‌که «گستاخی و دامن زدن به اختلافات نشان از بی‌عقلی دولت‌مردان آمریکا است» تصریح کرد: حضور گسترده مردم نتیجه بداخلاقی‌های دولتمردان آمریکایی بود که با توهین و بی ادبی‌های خود، بنزین بر روی آتش اختلاف‌ها می‌ریزند.
    آیت‌الله مکارم شیرازی با بیان این‌که «آمریکایی‌ها با ایجاد اختلاف، کارشکنی و تهدید می‌خواهند توافق نامه ژنو را منحل کنند» گفت: هنگام امضای توافق نامه ایران با غربی‌ها، رژیم صهیونیستی علنا به این مسئله اعتراض کرد و آمریکایی‌ها برای همراهی با آنان دست به توهین، بددهنی و تحریم‌های تازه علیه ایران زدند.
    این مرجع تقلید با تاکید بر این‌که «آمریکا برده حلقه به گوش صهیونیست‌هاست» یادآور شد: آمریکایی‌ها به دنبال بهم زدن توافق نامه ایران با 1+5 هستند که باید این مسائل را اروپایی‌ها بفهمند و خودشان را مانند آمریکا برده رژیم صهیونیستی نکنند.
    آیت‌الله مکارم شیرازی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل استکبار، تاکید کرد: مردم با اتحاد و انسجام و شور انقلابی همواره در صحنه آماده بوده و باید همین حالت را حفظ کنند و از تهدیدات آمریکایی‌ها ابایی نداشته باشند.
    به گزارش ایسنا به نقل از حوزه نیوز، این مرجع تقلید با بیان این‌که «با مذاکرات مخالف نیستیم» گفت: به دولتمردان توصیه کرده‌ایم که مراقب باشند کلاه سرشان نرود و از موضع قدرت و عزت وارد مذاکرات شده و از حق ملت دفاع کنند.
» بازگشت | تاریخ : 1 اردیبهشت 1403 | توسط : admin2 | بازدیدها : 1 984 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA