فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

آیا دیگر رابطه آمریکا با ما رابطه گرگ و میش نیست ؟!

    آیا دیگر رابطه آمریکا با ما رابطه گرگ و میش نیست ؟!


    سفر end happy آقای روحانی
    آیا دیگر رابطه آمریکا با ما رابطه گرگ و میش نیست ؟!

    حسین جوادی
    "سوزان رایس" مشاور امنیت ملی آمریکا ، اولین تماس تلفنی بین روسای جمهور ایران و آمریکا در بیش از سه دهه اخیر را «گرم و صمیمی» و «سازنده» خواند.
    وی به سی ان ان اعلام کرد که هیأت ایرانی از دولت «باراک اوباما» تقاضای تماس تلفنی بین روسای جمهور ایران و‌ آمریکا کرد.
    مشاور امنیت ملی آمریکا تأکید کرد: امروز، تاحدی شگفت‌انگیز، از جانب آنها (هیأت ایرانی) با ما تماس برقرار شد که بگویند روحانی تمایل دارد تا با باراک اوباما تماس تلفنی در مسیر برگشت به فرودگاه داشته باشد و ما توانستیم این تماس تلفنی را برقرار کنیم و یک مکالمه سازنده برقرار شد.
    به گفته رایس، تماس تلفنی اوباما و روحانی به مدت 15 دقیقه به طول انجامید و افزود: به طور قطع، با ترجمه، یک تماس مختصر بود اما به اندازه‌ای کافی بود که پیام‌های دو طرف را منتقل کند.
    دستهایی که این روزها بیش از گذشته به سمت ایران دراز می شود و ادبیاتی که این روزها از دشمن شماره یک ملت های مستضعف ، در مورد ایران شنیده می شود، فضای سیاسی جهان را دچار یک شگفتی و تعجب کرده است و در اواخر سفر end happy آقای روحانی به نیویورک مذاکره تلفنی دو رئیس جمهوری ایران و آمریکا مطالبات عجولانه دو طرف در برقراری رابطه را آشکار کرد.
    آقای روحانی باید بداند که دستهایی که به دستهایش نزدیک می شوند چه خاصیتی دارد! حتماً می داند که هنوز از این دستها خون ملتهای مستضعف می چکد. هنوز در سوریه تصاویر بچه های معصومی را که تروریستها پاره پاره کردند، فضای روانی منطقه را تحت الشعاع قرار داد. هنوز هیچ توضیحی از جانب آمریکا نشنیدیم که چرا و به چه علت هواپیمای مسافربری ایران با چند صد مسافر بی گناه بر فراز آبهای خلیج فارس تکه پاره شد و مسافرین آن هم؟! هنوز توضیحی از آمریکا نشنیدیم که چرا با تخلف آشکار و با پنهان کاری ناجوانمردانه به طبس هجوم آورد و هلی کوپترهای آمریکایی به ناگاه سر از طبس درآوردند؟؟؟ هنوز آمریکا هیچ توضیحی در مورد جاسوسی سفارتش در سالهای 57 تا 58 نداده است و از اقدامات خبیثانه آن پس از پیروزی انقلاب تا کنون . آمریکا هنوز در مورد بدهی های خودش به ملت ایران و بلوکه کردن ثروت این کشور هیچ جوابی نداده است. آمریکا هنوز نگفته است چرا خائنین به مملکت یعنی منافقین را که بسیاری از عزیزان این کشور را تکه پاره کرده اند مورد حمایت شدید قرار داد و همچنین مزدورانی همچون ریگی را به جان ملت انداخت .
    آمریکا آنقدر بر علیه این ملت کار کرده است که به این راحتی ها نمی شود باور کرد که دستی که به سمت آقای روحانی دراز شده است دست دوستی و توبه است.
    در گذشته وقتی بچه بودیم دوستانمان برای اینکه حال سایر دوستان را بگیرند لای انگشتان یک تیغ و یا سوزن مخفی می کردند تا هنگام دست دادن نتیجه ای خلاف ظاهر دوستانه آن حرکت به دست آید، آقای روحانی حتماً باید لای تمام پنجه های کثیف آمریکا را وارسی کند چون سابقه نشان داده است که این موجود ، بالفطره مشکل دارد و در تمام نقاط کره خاکی آثار شومی از خود بر جای گذاشته است.
    اوباما به دورغ گفته است :« من احترام عمیق خود به ملت ایران را به آقای روحانی منتقل کرده ام» رئیس جمهور کشوری که از هر گونه تحریم، تجاوز، قتل ، آدم کشی و جنایت در مورد ایران دریغ نکرده است و حتی به ملت هیچ جوابی هم نداده است، امروز صحبت از احترام به این ملت می کند. آقای روحانی که جای خود ، یک بچه هم نمی تواند و نباید حرف این روباه مکار را بپذیرد که پذیرفتنی نیست.
    خیال خام است که امروز تصور کنیم عقده ها و کینه توزی ها و ایران هراسی آمریکا و دشمنی هایش یک شبه به مهر مادری و لطف پدری مبدل شود. خود آمریکا می داند برای چه رئیس جمهور کشورش گفته :« راه رسیدن به توافق معنا دار دشوار خواهد بود». مگر می شود این را سیاستمداران و دولتمردان ما ندانند ؟ با تمام این ظاهر سازیهای آمریکایی اوباما در نطق خود در سازمان ملل به صراحت اعلام کرد « ما به هیچ وجه بر سر اسرائیل مصالحه نخواهیم کرد » این حرف کوچکی نیست . اساس این حرف تمام توهمات و ذهنیات خوش باوران را بر هم می زند. چطور می شود که عده ای تا کوچکترین چراغ سبزی می بینند می خواهند بر سر مسایل فلسطین و سوریه و لبنان کوتاه بیایند؟
    اگر اینان حداقل حرف و سخن امام عزیزمان را اعتنای اندکی هم کنند نباید این ذهنیات را پرورش دهند. مگر امام (ره) نفرمودند که رابطه ما با آمریکا رابطه میش و گرگ است ؟! و یا اینکه اسرائیل غده سرطانی است.
    بهر تقدیر آقای روحانی خیلی باید دقت کند و از این دست اشتباهات را کم کند تا در جوگیری های اطرافیانش و سیاسیون متجدد حداقل ، اعتدال و تدبیرش را از دست ندهد و مسیری معقول بدور از شتاب زدگی و خوش باوری انتخاب کند که امیدواریم اینطور باشد.
» بازگشت | تاریخ : 1 اردیبهشت 1403 | توسط : admin2 | بازدیدها : 1 791 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA