فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

سردار نقدي:تعامل و همكاري نهادها براي مقابله با جنگ نرم يك ضرورت است

    نقدي تصريح كرد: اگر امروز شاهد نمازهاي ميليوني در خيابان‌ها، حضور زنان محجّبه در خطرناك‌ترين عرصه‌هاي اجتماعي، بيداري اسلامي ميان مردم و ايستادگي مقابل ظلم و ستم هستيم، به دليل همين ترويج فرهنگ اسلامي است.
    وي گفت: فرهنگ اسلامي را ايران در داخل خود به نتيجه رساند، از آن بهره گرفت و سپس آن را به يك الگو تبديل كرد كه الهام‌‌بخش عالم شد و اكنون مورد استفاده همه بشريت قرار گرفته است.
    نقدي با اشاره به فرمايش امام راحل بيان داشت: امام فرمودند، «مادام كه مردم پشتيبان يكديگر باشند و وحدت بين آنها حاكم باشد، در برابر دشمنانشان شكست‌ناپذير مي‌شوند».
    وي ابراز داشت: همين امر سبب شد كه ايمان و وحدت مردم را هدف قرار بگيرند و محور اصلي جبهه خود را مسائل فرهنگي قرار دهند.
    نقدي خاطرنشان كرد: فرهنگ مجموعه‌اي از باورها، اعتقادات، ارزش‌ها، اخلاقيات و رفتارها است كه هدف آن تسلط بر انديشه و دل و جان انسان‌ها است.
    وي با اشاره به تفاوت اساسي كه در جبهه نظامي و فرهنگي در كشور وجود دارد، اذعان داشت: در جبهه نظامي از نظر ذخاير بسيار در مضيقه بوديم اما در جبهه فرهنگي برگ برنده در دست ما است.
    نقدي با اشاره به ارزش‌هاي فرهنگي متعالي منطبق با فطرت بشر در اسلام تصريح كرد: هرچند دشمنان ما از نظر ابزار فرهنگي بسيار پيشرفته هستند، اما محصول آن در روح انسان‌ها تأثيرگذار نيست.
    رئيس سازمان بسيج مستضعفان ابراز داشت: بايد ظرفيت‌هاي عظيم كشور را به فعليت درآوريم كه از جمله آن‌ها ذخيره‌اي گرانقدر با عنوان شهيد است.
    وي با تأكيد بر اينكه نبايد بر كميت ابزارها تكيه كرد بلكه بايد كيفيت را در رأس كار خود قرار داد، افزود: هنر ما بايد در كشف اين ظرفيت‌هاي عظيم باشد تا با استخراج و بهره‌برداري صحيح از آن‌ها بتوانيم به مقابله با تهاجم فرهنگي بپردازيم.
    نقدي تصريح كرد: ابزار امام راحل براي مبارزه با رژيم پهلوي تنها اعلاميه‌هايي با چند سطر اما به هنگام، روانشناسانه و عميق بود كه منجر به ضربه ‌بزرگي به اين رژيم شد.
    وي گفت: يكي از هدف‌هاي دشمن به بنيان‌هاي اخلاقي و شخصيتي جامعه، اعتياد جوانان است كه به فرموده امام راحل يك توطئه خطرناك با برنامه‌ريزي و سازماندهي پيچيده است.
    وي ابراز داشت: در اين راستا يكي از اموري كه به مقابله با جنگ نرم كمك مي‌كند، تعامل و همكاري نهادها و ارگان‌ها است، زيرا يك‎پارچه عمل كردن آنها اثرات سازنده‌اي را در بر دارد.
    نقدي خاطرنشان كرد: از دفاع مقدس يك تجربه بزرگ به دست آورديم، از جمله يك دوره ناموفق در ابتدا، يك دوره موفق و يك دوره آميخته با تلخ‌كامي‌ها و پيروزي‌ها است كه اين تلخي‌ها ناشي از عدم هماهنگي بود.
    وي اذعان داشت: براي انسجام و هم‎بستگي نياز به قرارگاه‌هاي فرهنگي مشترك است كه با ناديده گرفتن سليقه‌هاي شخصي و سازماني خود مي‌توانيم به آن دست پيدا كنيم.
    رئيس سازمان بسيج مستضعفان اظهار داشت: استان كرمان با اين همه غناي فرهنگي و ظرفيت‌هاي عظيم از جمله 6 هزار شهيد مي‌تواند، مبتكرانه و خلاقانه مقابل پيچيده‌ترين مسائل و مشكلات فرهنگي فائق آيد.
    نقدي تصريح كرد: با شناسايي زمان و مكان، بهره‌گيري از شرايط و الگو از روش‌هاي ابتكاري مقام معظم رهبري در بيان مطالب به مقابله با ناتوي فرهنگي پرداخت.
    وي با بيان اينكه به زودي پيش‌نويس اساسنامه بسيج خبرنگاران به جريان مي‌افتد، افزود: طرح مقابله با تهاجم فرهنگي در دستور كار قرار دارد كه بر اين اساس افراد هدف به صورت محله‌اي مورد شناخت دقيق قرار مي‌گيرند و اكنون نيز افرادي به همين منظور در حال آموزش هستند.
» بازگشت | تاریخ : 6 اردیبهشت 1403 | توسط : news1 | بازدیدها : 4 401 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA