فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

580 مبلغ به مساجد مازندران اعزام می‌شوند

    580 مبلغ به مساجد مازندران اعزام می‌شوند

    مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران از اعزام 580 مبلغ همزمان با برگزاری مراسم معنوی اعتکاف به مساجد استان خبر داد.


    حجت الاسلام ناصر شکریان، مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران، در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، با اشاره به اعزام 580 مبلغ به مراسم اعتکاف استان‌ گفت: این مبلغان به منظور تبلیغ، سخنرانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی در ایام اعتکاف از سوی این اداره کل به مساجد سراسر استان اعزام می‌شوند.

    مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با اشاره به این که از این تعداد روحانی اعزامی‌ 281 نفر مبلغان طرح هجرت و مستقر استان هستند، ادامه داد: افزون بر این 297 مبلغ خواهر و برادر بومی نیز به مساجد محل برگزاری اعتکاف در استان اعزام خواهند شد.

    وی همچنین از سخنرانی خطبای برجسته کشور در 20 مسجد محوری استان در ایام اعتکاف خبر داد و بیان داشت: این شخصیت‌ها با حضور در جمع معتکفان استان به بیان سخنرانی در خصوص اعتکاف، فضیلت‌های ماه رجب و دیگر مسائل دینی خواهند پرداخت.

    حجت الاسلام شکریان در ادامه از افزایش تعداد مساجد برگزاری مراسم معنوی اعتکاف نسبت به سال‌های گذشته در مازندران خبر داد و خاطرنشان کرد: امسال حدود 200 مسجد شهری و روستایی میزبانی برگزاری مراسم معنوی اعتکاف را بر عهده دارند.

    مدیر کل تبلیغات اسلامی مازندران ادامه داد: این مراسم معنوی سال گذشته با حضور حدود 17 هزار نفر در 178 مسجد استان برگزار شد که با توجه به استقبال گسترده از این مراسم پیش بینی می‌شود امسال بیش از 20 هزار مازندرانی در مراسم معنوی اعتکاف شرکت کنند.

    وی با اشاره به این که یکی از اهداف سازمان تبلیغات اسلامی احیای سنت الهی و حسنه اعتکاف است، اظهار داشت: در چند سال اخیر تلاش ویژه‌ای در احیا و زمینه‌سازی حضور اقشار مختلف مردم به ویژه جوانان برای سنت حسنه اعتکاف صورت گرفته است.

    حجت الاسلام شکریان با تاکید بر ضرورت فراهم کردن شرایطی ویژه برای بهره بردن از سنت اعتکاف گفت: خادمان معتکف دارای درجات والایی هستند و این مسأله برای آنان سبب افتخار و مباهات است.

    وی با بیان این که مراسم معنوی اعتکاف همه ساله در روزهای سیزدهم چهاردهم و پانزدهم ماه رجب برگزار می شود، ادامه داد: توزیع محصولات فرهنگی، کتاب قصه اعتکاف، بروشور احکام و آداب اعتکاف، مسابقه خاطره نویسی و تشکیل حلقه های معرفتی از برنامه های این اداره کل برای معتکفان است.
» بازگشت | تاریخ : 7 اردیبهشت 1403 | توسط : admin | بازدیدها : 3 905 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA