فراموشی رمز ورود؟
عضویت در سایت
   Aletaha.ir RSS

آیت‌الله مصباح: شخصیتی رهبر ماست که دوست و دشمن قبول دارند که ایشان در عالم نظیر ندارد

    آیت‌الله مصباح: شخصیتی رهبر ماست که دوست و دشمن قبول دارند که ایشان در عالم نظیر ندارد

    رییس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی با تأکید بر عدم الگوپذیری از نحوه سیاست گذاری برخی از کشورها، ابراز داشتند: الگوی ما اسلام است و سیاست های خود را باید بر طبق آن پی ریزی کنیم.
    آیت‌الله مصباح: شخصیتی رهبر ماست که دوست و دشمن قبول دارند که ایشان در عالم نظیر ندارد

    به گزارش مرکز خبر حوزه، آیت الله مصباح یزدی پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای ستاد فرهنگی فجر انقلاب اسلامی، با اشاره به خدمات امام خمینی(ره)، اظهار داشتند: ایشان بخش عظیمی از اسلام را احیا کردند و خدمات زیادی به مردم ایران و مسلمانان جهان داشتند که هنوز بسیاری از آن برای ما ناشناخته است و نمی توان حتی آنها را دسته بندی کرد.
    رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی‌(ره) با تأکید بر اینکه شریعت اسلام، تمام نیازمندی های اعتقادی، ارزشی و قانونی جامعه را تأمین کرده است، ابراز داشتند: خداوند متعال نبوت، رسالت، تبیین و تفسیر احکام، قضاوت و مدیریت جامعه را به پیامبر گرامی اسلام(ص) سپرد تا بتواند جامعه ای مناسب برای مردم آماده کند؛ اما بعضی از مردم، این مقامات نبی مکرم اسلام(ص) را نپذیرفته و از دستورات او اطاعت نمی کردند که یکی از نمونه های آن جریان سقیفه است که بعد از دستور رسول الله‌(ص) مبنی بر امامت امام علی(ع)، آنان این دستور را نپذیرفته و شخص دیگری را حاکم مردم کردند.

    ایشان افزودند: آنان بنابر سخن امروزی، یک نوع گرایش سکولاریستی داشتند و معتقد بودند که دین فقط در امور فردی باید وجود داشته باشد.

    رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، با بیان این که بعد از گذشت 1400 سال از اسلام، هنوز بسیاری از احکام اسلام مشخص نشده است، خاطرنشان ساختند: نیمی از آموزه‌های اسلام مربوط به مسائل اجتماعی و سیاسی است و امام خمینی(ره) آن را احیا کرده است و هنوز این هنر امام(ره) برای ما نامشخص است.

    آیت الله مصباح یزدی ادامه دادند: امروز حوادث شمال آفریقا پس لرزه های زلزله قیام امام خمینی(ره) است.
    آیت‌الله مصباح: شخصیتی رهبر ماست که دوست و دشمن قبول دارند که ایشان در عالم نظیر ندارد

    عضو خبرگان رهبری با اشاره به ابتکارات امام خمینی(ره)، اذعان داشتند: رهبر کبیر انقلاب در تبیین احکام اسلام و توسعه آن نسبت به مسائل اجتماعی سیاسی ابتکار عظیمی به خرج دادند.

    ایشان با بیان این که امام خمینی(ره) در شیوه های فعالیت های اجتماعی دارای دستورالعمل های خاصی بودند، تصریح کردند: امام (ره) چه پیش از پیروزی انقلاب و چه پس از آن، هیچ گاه طرفدار تشکیل حزب نبودند و با اصرار برخی از اشخاص مبنی بر تشکیل حزب، اعلام فرمودند که «اگر خواستید حزبی تشکیل دهید، حزب جمهوری اسلامی» باشد.

    رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به نقش احزاب در انتخابات های کشورهای دنیا، بیان داشتند: امروز پول و تبلیغات، نقش اساسی در انتخابات کشورهای دنیا را ایفا می کند؛ البته صرف نظر از پشت‌پرده ها که نقش اصلی را دارا هستند.

    آیت الله مصباح یزدی ادامه دادند: احزاب در دنیای امروزی نقش اساسی کشورها در دست دارند و حکومت، بعد از پیروزی آن حزب، در دست آنها قرار می گیرد و این مسئله در اسلام محکوم است.

    عضو خبرگان رهبری با تأکید بر این که در اسلام، ولی فقیه در رأس هرم قرار دارد، اظهار داشتند: نظر ولی فقیه شرط اساسی است و اطاعت دولت اسلامی از ولی فقیه واجب شرعی است.

    ایشان با تأکید بر عدم الگوپذیری از نحوه سیاست گذاری برخی از کشورها، ابراز داشتند: الگوی ما اسلام است و سیاست­های خود را باید بر طبق آن پی ریزی کنیم.
    آیت‌الله مصباح: شخصیتی رهبر ماست که دوست و دشمن قبول دارند که ایشان در عالم نظیر ندارد

    رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با تأکید بر بی نظیربودن آیت الله العظمی خامنه ای در دنیا، خاطرنشان ساختند: شخصیتی، رهبر ماست که دوست و دشمن قبول دارند که ایشان در عالم نظیر ندارد.

    آیت الله مصباح یزدی ادامه دادند: امروز اداره کشور 70 میلیونی به دست شخصیتی است که با قدرت در مقابل دشمنان قهاری که قرن ها سابقه استعمارگری دارند، ایستاده است و باید قدر این نعمت عظیم را بدانیم.

    عضو خبرگان رهبری در پاسخ به منتقدان رهبر معظم انقلاب، اذعان داشتند: ایشان در طول 40 سال که مسئولیت های گوناگون کشور را به عهده داشتند، امتحان خود را به نحو احسن پس دادند و سوال اینجاست که شما برای این کشور و انقلاب چه کرده اید؟؛ این انتقادها چیزی نیست؛ مگر حسدی که امام علی(ع) را نیز خانه نشین کرد.

    ایشان در پایان تصریح کردند: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران کشورهای مصر، تونس، لیبی و ...... به اسلام گرایش پیدا کردند؛ اما ما در حال عقب گرد بودیم و شعار جمهوری ایرانی را سر می‌دادیم و اگر نبود تدبیرهای رهبر معظم انقلاب، مشخص نبود چه بر سر ما می آمد و ما باید برای سلامتی ایشان روزی هزار بار دعا کنیم و از جان، مال، آبرو و فکر خود برای ایشان مایه بگذاریم.
» بازگشت | تاریخ : 31 فروردین 1403 | توسط : admin | بازدیدها : 4 785 | نظرات : 0

بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد که شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید.

اضافه کردن نظر جدید

    
نام شما :
ایمیل شما :
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
کد امنیتی :
عکس خوانده نمی شود
کد را وارد کنید :

 
    

2013 © Designed by: ALETAHA | سرویس RSS خبری : RSS خبری RSS خبری | ALETAHA